Νέο Aprilia Tuono 660. Οι λεπτομέρειες του μεσαίου streetfighter

Μετά από το σπορ RS 660 η Aprilia προχώρησε στην αποκάλυψη των τεχνικών χαρακτηριστικών του νέου Tuono 660 που φέρνει τον ιταλικό Κεραυνό στη μεσαία κατηγορία κυβισμού.
Aprilia Tuono 660

Το νέο εν σειρά δικύλινδρο Aprilia Tuono 660 κάνει δυναμική είσοδο στις μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού προτάσσοντας το σπορ DNA που τρέχει στις φλέβες και του μεγαλύτερου V4 Tuono 1100 αλλά και την ικανότητα της Aprilia να κατασκευάζει μοτοσυκλέτες με εξαιρετική συμπεριφορά ανεξάρτητα από τον κυβισμό τους.

Διαβάστε επίσης – Aprilia RS 660. Δείτε τιμή και μάθετε τα πάντα γι’ αυτή

Αυτή είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το όνομα Tuono (Κεραυνός στα ιταλικά) σε μια μοτοσυκλέτα μεσαίου κυβισμού της Aprilia, ένα όνομα που κοσμούσε μέχρι πρότινος μόνο τα μεγάλα streetfighter της εταιρίας από το Noale και το “εισαγωγικό” στον κόσμο των Ιταλών μοντέλο των 125 κ.εκ.

Από πλευράς απόδοσης το Tuono 660, έχοντας ως βάση το αδελφό RS 660, στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας σε ένα “πακέτο” που συνδυάζει και χρηστικότητα λόγω της πιο όρθιας θέσης οδήγησης που επιβάλλουν οι streetfighter “προδιαγραφές”

Ο προηγμένος δικύλινδρος κινητήρας είναι, αν όχι ο ισχυρότερος, είναι ένας από τους πιο δυνατούς σε αυτόν τον κυβισμό, κάτι που δεν προκαλεί και μεγάλη εντύπωση αν σκεφτεί κανείς πως οι κύλινδροι του προέρχονται από το μεγάλο Τuono V4, το οποίο με τη σειρά του βασίζεται στο superbike των Ιταλών RSV4.

Το Tuono 660, μοιράζεται με το RS 660, πλαίσιο κινητήρα και περιφερειακά και έχει δεχτεί τις απαραίτητες τροποποιήσεις που επιτάσσουν οι προδιαγραφές της streetfighter κατηγορίας. Για την περίσταση κινητήρας με τον στρόφαλο των 270 μοιρών φέρει διαφορετικές ρυθμίσεις που έχουν ως αποτέλεσμα η απόδοση του να ανέρχεται στους 95 ίππους (από 100) με το αλουμινένιο πλαίσιο των δύο δοκών αλλά και το αλουμινένιο ψαλίδι να παραμένουν ως είχαν. Έναντι του RS κοντύτερη παρουσιάζεται και η τελική μετάδοση του κιβωτίου με στόχο τις πιο δυναμικές επιταχύνσεις. Να σημειωθεί πως υπάρχει διαθέσιμη και έκδοση 35KW (47 ίππων) για τους αναβάτες που έχουν στα χέρια τους δίπλωμα κατηγορίας A2.

Διαφορετικό set up έχει και η ανάρτηση της Kayaba ώστε να ταιριάζει περισσότερο στην καθημερινότητα του αναβάτη του και αυτός είναι και ο λόγος που βλέπουμε και διαφορετικό ίχνος χάρη στη διαφορετική πλάκα του ανεστραμμένου πιρουνιού.

Αν και μεσαίου κυβισμού το Tuono 660, των 183 “γεμάτων” κιλών, φέρει πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο, το οποίο απαρτίζεται από ride-by-wire γκάζι αλλά και την σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων APRC της Aprilia. Με λίγα λόγια αυτά σημαίνουν ρυθμιζόμενο traction control, ABS, σύστημα ελέγχου ανύψωσης του εμπρός τροχού, cruise control, σύστημα ελέγχου “φρένου” του κινητήρα και διαφορετικές χαρτογραφήσεις για το εν σειρά δικύλινδρο μοτέρ. Οι χαρτογραφήσεις που επηρεάζουν και τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρονικών συστημάτων είναι συνολικά πέντε με τις τρεις από αυτές να προορίζονται για πίστα.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους 320 χλστ. που συνεργάζονται με 4πίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες της Brembo, ακτινική τρόμπα με τα σωληνάκια να είναι μεταλλικά και έτσι δεν υπάρχουν αλλαγές έναντι του RS 660.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Μια σειρά από αναβαθμίσεις περιλαμβάνει για το 2026 το πρόγραμμα της BMW για τα υφιστάμενα μοντέλα της, τα οποία θα είναι σύντομα διαθέσιμα για παραγγελία....
Με νέα χρώματα και περισσότερες επιλογές στον προαιρετικό του εξοπλισμό θα είναι διαθέσιμο το ηλεκτρικό BMW CE 04 των 42 ίππων με αυτονομία έως 130...
Η Aprilia προχώρησε στην αποκάλυψη της έκδοσης RS 125 GP Replica για τη μικρή σπορ μοτοσυκλέτας της φέρνοντας λίγη από την μαγεία των του MotoGP...
Η μοτοσικλέτα που ενσωματώνει σε compact μορφή τη φιλοσοφία των μεγάλων adventure μοτοσυκλετών της BMW "συνάντησε" το ελληνικό κοινό στη Σπανός ΑΕ....
Η Vespa παρουσίασε τις νέες εκδόσεις Officina 8 για τις Primavera και Gtv που αποτελούν φόρο τιμής στο πρωτοποριακό τμήμα της Piaggio όπου δημιουργήθηκε η...
Απλά και την ίδια στιγμή σωτήρια είναι τα προσκέφαλα που φέρουν τα σύγχρονα καθίσματα αυτοκινήτων. Δείτε τι κάνουν αλλά και πώς πρέπει να τα ρυθμίζουμε....