Euro NCAP: Τα vans που υποβοηθούν καλύτερα τον οδηγό τους (+videos)

Euro NCAP Van δοκιμές ADAS
Ο Euro NCAP αξιολόγησε τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού των δημοφιλέστερων επαγγελματικών vans. Δείτε ποια αρίστευσαν και ποια όχι.

Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP έστρεψε για πρώτη φορά την προσοχή του στα ελαφριά επαγγελματικά οχήματα και συγκεκριμένα στα vans με στόχο να αξιολογήσει τη συμπεριφορά των συστημάτων υποβοήθησης που φέρει το καθένα για τον οδηγό του. Έτσι συγκέντρωσε τα δημοφιλέστερα μοντέλα της αγοράς που αναλογούν στο 98% των πωλήσεων της κατηγορίας επί ευρωπαϊκού εδάφους προχωρόντας σε μια αναλυτική αξιολόγηση των συστημάτων τους, ενώ απένειμε Χρυσό, Αργυρό και Χάλκινο “μετάλλιο” στους διακριθέντες. Πάμε να τα δούμε με σειρά διάκρισης.

Χρυσή Διάκριση

VW Transporter (65%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 15,6/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 7,3/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): 8,2/10
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 18,8/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 11/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Ford Transit (63%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 22,1/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 9/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): 8,6/10
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 3,8/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 15/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Mercedes-Benz Vito (61%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 25,3/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 5,3/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): 7,6/10
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 2,5/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 6,3/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 15/15

Ασημένια Διάκριση

Ford Transit Custom (58%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 24,6/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 8,2/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): 2,9/10
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 3,8/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 14,1/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Mercedes-Benz Sprinter (52%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 13,3/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 5,6/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): 8,5/10
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 2,5/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 7,5/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 15/15

Peugeot Expert (44%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 20,6/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 4,8/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 12,9/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

VW Crafter (44%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 14,2/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 15/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 5,3/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 10/15

Opel Vivaro (42%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 19,1/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 4,4/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 12,9/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Χάλκινη Διάκριση

Citroën Dispatch/Jumpy (37%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 20,6/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 4,8/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 5,4/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Toyota PROACE (35%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 20,2/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): 4,1/10
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 5,4/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Peugeot Boxer (33%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 24/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 3,5/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Citroën Jumper/Relay (32%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 22,5/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 3,5/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Iveco Daily (30%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 13,2/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 12,5/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 0/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

FIAT Ducato (28%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 18,7/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 3,4/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Χωρίς Διάκριση

Renault Master (16%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): 10,4/30
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 0/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Nissan NV400 (12%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 1,3/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 6,3/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Renault Trafic (11%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: Μη διαθέσιμο
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 6,3/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

Opel Movano (7%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: 2,5/20
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: 0/15
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

FIAT Talento (5%)

Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Car-to-Car): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Πεζός): Μη διαθέσιμο
Σύστημα υποβοήθησης πέδησης (Ποδηλάτης): Μη διαθέσιμο
Σύστηματα διατήρησης λωρίδας: Μη διαθέσιμο
Συστήματα υποβοήθησης ταχύτητας: Μη διαθέσιμο
Σύστημα παρακολούθησης οδηγού: 5/15

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;