Δοκιμή Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ (+Official Traction Video)

Δοκιμάζουμε την κορυφαία έκδοση της Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+ με τον ισχυρότερο, 2λιτρο κινητήρα ευρείας παραγωγής στον κόσμο!

Όταν διαβάζεις Mercedes-AMG τότε δεν χρειάζονται συστάσεις… Έχουμε να κάνουμε με την κορυφαία εκδοχή του εκάστοτε μοντέλου. Την έκδοσή του με τον πλέον καθαρόαιμο οδηγικά χαρακτήρα. Και προφανώς η CLA 45 δεν αποτελεί εξαίρεση. Πόσο μάλλον στην πιο σκληροπυρηνική έκφανσή της που συνοδεύεται από το γράμμα S το οποίο με την σειρά του σημαίνει ιπποδύναμη ρεκόρ από δίλιτρο μοτέρ ευρείας παραγωγής αυτή την στιγμή 421 ίππων! Η Mercedes-AMG CLA 45 S 4Matic+, για την οποία ο λόγος όμως εκτός από κορυφαίο μοτέρ κάτω από το καπό της, έχει να επιδείξει και τετρακίνηση αλλά και διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο AMG Speedshift DCT 8 σχέσεων. Πάμε λοιπόν να την γνωρίσουμε αναλυτικά.

Brutal
Αυτή είναι η λέξη που χαρακτηρίζει την εμφάνιση της Mercedes-AMG CLA 45 S 4MATIC+. Και μην αφήνεται το λευκό της… αγνότητας να σας παρασύρει. Το αμάξωμα της CLA Coupe μοιάζει να έλκεται από το οδόστρωμα, ενώ το εμπρός μέρος είναι αδιαμφησβήτητος πρωταγωνιστής και είναι ιδιαίτερα επιθετικό. Πίσω ο αεροδυναμικός διαχύτης και οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης κάνουν την διαφορά και συνοδεύονται από μία διακριτική αεροτομή στο καπό. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα είναι εκεί όχι… διακοσμητικά αλλά για πρακτικούς λόγους, ενώ οι μαύρες ζάντες 19 ιντσών υπογραμμίζουν τον δυναμισμό του αυτοκινήτου. Αξίζει να αναφέρουμε πως το μεταξόνιό της είναι στα 2.729 χλστ. ενώ μήκος,  πλάτος και ύψος αντίστοιχα είναι στα 4.693, 1.857 και 1.413 χλστ. αντίστοιχα.

Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά
Στο εσωτερικό το template προφανώς και ήταν αυτό της “γήινης” CLA. Οι λεπτομέρειες όμως είναι πανταχού παρούσες και κάνουν αισθητή την διαφορά. Μοναδική ίσως μεγάλη αλλαγή βέβαια το τιμόνι με τα πολλαπλά χειριστήρια, από τα οποία μπορείς να επιλέξεις και τα σχετικά προγράμματα οδήγησης (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual), ενώ παρών είναι φυσικά και το σύστημα πολυμέσων MBUX με τις δύο έγχρωμες οθόνες. Τα μπάκετ καθίσματα είναι εξαιρετικά σε εμφάνιση αλλά και πλευρική στήριξη και οι κόκκινες ραφές δίνουν μια ακόμη σπορ πινελιά στην καμπίνα.

Παγκόσμιος κινητήρας
Όπως προαναφέραμε, κάτω από το καπό της η Mercedes-AMG CLA 45 S 4Matic+ έχει τον… ρέκορντμαν δίλιτρο Μ 139 (1.991 κ.εκ. για την ακρίβεια) τεσσάρων κυλίνδρων, ο οποίος αποδίδει 421 ίππους στις 6.750 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής από τις 5.000 έως και τις 5.250 σ.α.λ. Φυσικά είναι άμεσου ψεκασμού, με twin scroll τούρμπο. Η απόδοσή του, σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, το AMG Torque Control και το 8άρι κιβώτιο χαρίζει 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δλ. και τελική ταχύτητα 270 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη). Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα και η επίσημη μέση κατανάλωση είναι στα 8,1 λίτρα/100 χλμ. Εμείς βέβαια κινηθήκαμε με λίγο πάνω από τα 11,0 λίτρα/100 χλμ. αλλά πρέπει να ομολογήσω πως δεν κάναμε… οικονομία στο γκάζι! Στην πράξη το μοτέρ αποδίδει από το ρελαντί έως και τον κόφτη σαν… δαίμονας και πραγματικά νιώθεις τι θα πει ακαριαία επιτάχυνση. Το κιβώτιο είναι πολύ γρήγορο και στο racing αλλάζει τις ταχύτητες χωρίς να διακόπτεται η παροχή δύναμης του μοτέρ, ενώ το τιμόνι είναι γρήγορο και με καλή αίσθηση. Για τα φρένα τι να πούμε… Αυτά είναι άγκυρες (με 6πίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους δίσκους 360 χλστ. εμπρός και μονοπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκου 330 χλστ. πίσω)! Ο ήχος φυσικά είναι πορωτικός ενώ η ανάρτηση διαβάζει ακόμη και… τρίχα στον δρόμο. Όχι απαραίτητα καλό για τους δρόμους μας βέβαια, αλλά η φιλοσοφία του αυτοκινήτου είναι τέτοια που οφείλει να είναι ακριβές οδηγικά και άμεσο στις αντιδράσεις του. Και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ο ορισμός και των δύο. Στον αυτοκινητόδρομο τα χιλιόμετρα μαζεύονται για… πλάκα (πιο γρήγορα από ότι ίσως φαντάζεστε) αλλά στις στροφές το αυτοκίνητο ξεδιπλώνει τον πραγματικά ευχάριστο χαρακτήρα του!

Η Mercedes-AMG με τη CLA 45 S 4MATIC+ πέτυχε τον στόχο της καθώς πλέον δεν έχει φτιάξει απλώς ένα μοντέλο με κορυφαία χαρακτηριστικά αλλά ένα αυτοκίνητο με προσωπικότητα που μιλά στην καρδιά ακόμη και του πιο απαιτητικού οδηγού! Τιμή δεν είπαμε ε; Ναι… Κοστίζει 86.103 ευρώ και φυσικά ο εξοπλισμός της διαθέτει τα πάντα!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;