Brabus 900 Rocket: Ένα σπάνιο “κτήνος” 900 ίππων (+video)

Η Brabus έκανε και πάλι το θαύμα της παρουσιάζοντας την "ντοπαρισμένη" Mercedes-AMG GT63 S. Ιδού η Brabus 900 Rocket των 900 ίππων...

Στα 40 χρόνια της συνεργασίας της με την Mercedes, η Brabus έχει δείξει μοναδικές κατασκευές. Μία τέτοια είναι και η νέα Brabus 900 Rocket, ένα πανίσχυρο αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής που δημιουργήθηκε με την Mercedes-AMG GT63 S ως “πρώτη ύλη”.

Διαβάστε επίσης: Η Brabus 800 Adventure XLP, ως το supercar των pickups! 

Το εν λόγω μοντέλο θα κατασκευαστεί σε μόλις 10 αντίτυπα, συνεπώς είναι εξαιρετικά σπάνιο. Εξωτερικά διαφοροποιείται λόγω της ύπαρξης ενός bodykit που φέρει πολλές carbon επιφάνειες. Πέρα από τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, η πιο εντυπωσιακή αλλαγή είναι τα διευρυμένα φτερά που αυξάνουν το πλάτος κατά 7,8 εκατοστά.

Στο πίσω μέρος συναντάμε σταθερή αεροτομή, έναν διαχύτη και δύο διπλές απολήξεις της ανοξείδωτης εξάτμισης. Οι ζάντες είναι αεροδυναμικού τύπου και το μέγεθος τους φτάνει τις 21 ίντσες εμπρός και 22 πίσω με ελαστικά 295/30 και 335/25 αντίστοιχα. Στο εσωτερικό της Brabus 900 Rocket το κλίμα είναι “πολεμικό” και συνάμα υπερπολυτελές. Υπάρχουν alcantara επιφάνειες, αλουμινένια πεντάλ και δερμάτινες επενδύσεις με ανάγλυφο σχήμα ρόμβων.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας κινητήρας που είναι η προσωποποίηση της υπερβολής. Πρόκειται για ένα υπερκυβισμένο biturbo V8 μοτέρ χωρητικότητας 4,5 λίτρων, το οποίο αποδίδει 900 ίππους και 1.050 Nm ροπής. Για να επιτευχθεί η εν λόγω απόδοση, η πίεση υπερπλήρωσης αγγίζει τα 1,4 bar και αρκετά κινούμενα μέρη έχουν γίνει σφυρήλατα.

Η κίνηση περνά και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου σασμάν Speedshift MCT 9 σχέσεων. Έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα, τα 300 χλμ./ώρα σε 23,9″ και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα. Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε πιο πλουσιότερο φωτογραφικό υλικό από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;