Audi RS4-S: Νέα αναβάθμιση από τον οίκο ABT

Αναβαθμίσεις, εντός, εκτός και επί... του κινητήρα. Ο οίκος ABT αποκάλυψε το νέο Audi RS4-S, ώρα να το γνωρίσουμε καλύτερα...

Ο οίκος ABT-Sportsline έχει αποδείξει ότι τρέφει ιδιαίτερη συμπάθεια για τα ισχυρά μοντέλα της Audi. Δεν έφτανε, λοιπόν, η πρόσφατη αναβάθμιση του RS4, ακολούθησε και ένα ακόμα project. Ας γνωρίσουμε το νέο Audi RS4-S.

Audi RSQ8-R: Επετειακή έκδοση με τελική 315 χλμ./ώρα (+video)

Το πακέτο βελτίωσης παρουσιάστηκε πρόσφατα και έρχεται σε δύο εκδόσεις αναβάθμισης του κινητήρα. Στην πρώτη περίπτωση, η ισχύς του twin-turbo V6 χωρητικότητας 2,9 λτ. αυξάνεται στους 510 ίππους με 660 Nm ροπής. Για όσους δεν αρκούνται, όμως, στην αύξηση κατά 60 ίππους συγκριτικά με το εργοστασιακό μοντέλο, υπάρχει και η ισχυρότερη πρόταση των 530 ίππων με 680 Nm ροπής.

Ο γερμανικός οίκος αναφέρει ότι η επιπλέον ισχύς έρχεται μέσα από τον επαναπρογραμματισμό της ηλεκτρονικής μονάδας διαχείρισης. Αναβάθμιση υπάρχει και στο σύστημα εξαγωγής, το οποίο κατασκευάστηκε από ανοξείδωτο ατσάλι με απολήξεις διαμέτρου 102 χιλιοστών. Στην πρώτη περίπτωση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε λιγότερα από 4 δευτερόλεπτα, ενώ στη δεύτερη η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 χλμ./ώρα.

Οι εξωτερικές βελτιώσεις είναι σχετικά διακριτικές, όπως αρμόζει σε ένα μοντέλο με τον χαρακτήρα του Audi RS4 Avant. Κάτω από τον εμπρός προφυλακτήρα υπάρχει ένα splitter κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Το ίδιο συμβαίνει και στα υπόλοιπα πρόσθετα μέρη, όπως για παράδειγμα τον διαχύτη και την αεροτομή. Η αναβάθμιση ολοκληρώνεται με τις νέες ζάντες 21 ιντσών που σχεδιάστηκαν “in house” από την ABT, τα ελατήρια χαμηλώματος και τις δύο διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος.

Τέλος, εντυπωσιακές αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό, όπως μπορείτε να δείτε στις σχετικές φωτογραφίες. Τα καθίσματα φέρουν τα σχετικά λογότυπα του Audi RS4-S, ενώ σε αρκετά σημεία υπάρχουν carbon επιφάνειες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;