Mustang Mach-E: Δοκιμάστηκε απαιτητικά και έρχεται Ευρώπη

Η νέα Mustang Mach-E πέρασε με επιτυχία από το κέντρο δοκιμών της Ford και απέδειξε τις δυνατότητές της σε όλες τις συνθήκες....

Πέρασε από παγωμένες λίμνες, καυτές ερήμους και προηγμένους προσομοιωτές. Η νέα, αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E δοκιμάστηκε σε όλες τις συνθήκες και πλέον είναι έτοιμη να λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ford: Νέα γενιά SYNC και ντεμπούτο στη Mustang Mach-E

Το νέο μοντέλο της Ford δοκιμάστηκε για πολλές ώρες στο κέντρο δοκιμών της Ford, στο
Lommel του Βελγίου. Εκεί ρυθμίστηκε η ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης του οχήματος και οι τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού. «Το μεγαλύτερο ποσοστό ελέγχων έγινε στο κέντρο δοκιμών μας. Ωστόσο, υπάρχει ένα 10% των ρυθμίσεων που μόνο στον πραγματικό δρόμο μπορεί να δοκιμαστεί αποτελεσματικά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Geert
Van Noyen, υπεύθυνος δυναμικής συμπεριφοράς της Ford Ευρώπης.

Έτσι, η νέα Mustang Mach-E πέρασε από ορεινές διαδρομές της Νορβηγίας, οι οποίες είναι γεμάτες με στροφές, από τον γερμανικό αυτοκινητόδρομο που διακρίνεται για τις υψηλές ταχύτητες και από το γεμάτο ανωμαλίες επαρχιακό δίκτυο της Μ. Βρετανίας. Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό και σε αυτό συνέβαλε η εξαιρετική απόκριση του ηλεκτροκινητήρα και το χαμηλό κέντρο βάρους, με τις μπαταρίες να βρίσκονται κάτω από το πάτωμα. Όσο για το σύστημα τετρακίνησης, αυτό δοκιμάστηκε ακόμα και στις χιονισμένες διαδρομές της Σκανδιναβίας.

Διαβάστε επίσης: Τα 10 «μυστικά» της ηλεκτροκίνητης Ford Mustang Mach-E

Η προβλεπόμενη αυτονομία της τετρακίνητης έκδοσης είναι 540 χιλιόμετρα σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP. Η Mustang Mach-E ξεπέρασε τις προσδοκίες απόδοσης διανύοντας χωρίς στάση μια διαδρομή μήκους 484 km από το Oslo μέχρι το Trondheim. Στο τέλος του ταξιδιού η μπαταρία διατηρούσε το 14% της πληρότητάς της. Όσο για τον χρόνο φόρτισης, αυτός έχει βελτιωθεί κατά 30% συγκριτικά με τις πρώτες εκτιμήσεις. Στους ταχυφορτιστές του δικτύου IONITY, 10 λεπτά φόρτισης αρκούν για 119 χιλιόμετρα στην πισωκίνητη έκδοση.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;