Νέα Skoda Octavia E-Tec ως ήπια υβριδική

Skoda Octavia E-Tec 2020
Η Skoda ενισχύει την Octavia προσθέτοντας στη γκάμα της την ήπια υβριδική έκδοση E-Tec που ρίχνει ρύπους και κατανάλωση χαμηλότερα.

Η Skoda Octavia είναι ένα από τα πλέον δυνατά εμπορικά χαρτιά της τσέχικης εταιρίας παρά την απήχηση που έχουν τα SUVs της, με τις πωλήσεις της να ανέρχονται περί τις 400.000 ετησίως. Η επιτυχία της Octavia δεν οφείλεται μόνο στην πολύ καλή αναλογία τιμής/αξίας και τους μεγάλους χώρους που προσφέρει αλλά και στο γεγονός πως η γκάμα του μοντέλου των Τσέχων απαρτίζεται από πολλές διαφορετικές εκδόσεις με κινητήρια σύνολα βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου αλλά και plug-in υβριδικά. Τώρα, στην γκάμα της Octavia έρχεται να προστεθεί και μια ακόμη με την ονομασία e-TEC η οποία θα είναι διαθέσιμη με δύο διαφορετικά συστήματα κίνησης.

Η Skoda Octavia e-TEC είναι το πρώτο ήπια υβριδικό μοντέλο της τσέχικης εταιρίας και θα είναι διαθέσιμη είτε με τον 3κύλινδρο TSI κινητήρα των 110 ίππων και 200 Nm, είτε με τον 4κύλινδρο TSI των 1,5 λίτρων tvn 150 ίππων και 250 Nm.

Και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις η λειτουργία του μοτέρ εσωτερικής καύσης υποστηρίζεται από έναν μικρό ηλεκτρικό κινητήρα 48V που συνεργάζεται με το βασικό μοτέρ με ιμάντα. Επίσης 48V είναι και η μικρή μπαταρία ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 0,6 kWh που συνοδεύει το σύστημα και φορτίζεται κατά τη διάρκεια της πέδησης.

Όπως αναφέρει και η Skoda βασικός ρόλος του ηλεκτρικού μοτέρ είναι να προσφέρει μια χείρα βοηθείας στο συμβατικό κατά τις επιταχύνσεις στο πολύ χαμηλό έως και μεσαίο φάσμα λειτουργίας του προσθέτοντας 50 Nm ροπής. Η βοήθεια που προσφέρει μειώνει την κατανάλωση κατά 0,4 λίτρα στα 100 χλμ. και κατά συνέπεια και τους εκπεμπόμενους ρύπους.

Το ηλεκτρικό μοτέρ επιτρέπει παράλληλα τη λειτουργία coasting με τον TSI κινητήρα να αποσυνδέεται πλήρως εν κινήσει. Φροντίζει επίσης για την επανεκκίνηση του μοτέρ εσωτερικής καύσης, ενώ μπορεί και φορτίζει και τη συμβατική μπαταρία εφόσον αυτό χρειαστεί. Το κιβώτιο και στις δύο περιπτώσεις είναι αυτόματο DSG επτά σχέσεων.

Περισσότερες πληροφορίες για τη Skoda Octavia E-Tec που θα είναι διαθέσιμη ως σεντάν αλλά και station wagon περιμένουμε σύντομα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;