Νέο Toyota RAV4 Plug-in Hybrid: Με 1 λτ./100 χλμ. και 306 ίππους

Toyota
Το ισχυρότερο Toyota RAV4 που έχουμε δει μέχρι σήμερα είναι η plug-in υβριδική έκδοση, η εμπορική διάθεση της οποίας ξεκίνησε στην Ευρώπη.

Το νέο RAV4 Plug-in Hybrid που παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση του Los Angeles πριν από μερικούς μήνες έρχεται να πάρει τη θέση του στην κορυφή της γκάμα των υβριδικών της ιαπωνικής εταιρίας.

Το “πριζάτο” Toyota RAV4 Hybrid είναι το ισχυρότερο υβριδικό της ιαπωνικής εταιρίας αλλά και εκείνο που μπορεί να ταξιδέψει μακρύτερα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της αξιοποιώντας αποκλειστικά την ηλεκτρική ενέργεια. Είναι παράλληλα ένα από τα οικονομικότερα Plug-in Hybrid με τους Ιάπωνες να ανακοινώνουν την επίσημη μέση κατανάλωση του κατά το πρότυπο WLTP στο… ένα λίτρο ανά 100 χλμ. και εκπομπές ρύπων 22 γρ./χλμ.

Στον κύκλο πόλης, κατά το ίδιο πρότυπο το RAV4 Plug-in Hybrid μπορεί να καλύψει αμιγώς ηλεκτρικά έως και 98 χλμ. με την μπαταρία των 18,1 kWh πλήρως φορτισμένη, ενω μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα. Η μέση αυτονομία φτάνει στα 75 χλμ. Για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας απαιτούνται 7,5 ώρες από οικιακή πρίζα

Κάτω από το καπό βλέπουμε τον ίδιο εν σειρά 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα με του στάνταρ υβριδικού RAV4 που έχει χωρητικότητα 2,5 λίτρα. Αποδίδει για την περίσταση 185 ίππους (+6 έναντι του υβριδικού RAV4) και 227 Nm ροπής στις 6.000 και 3.200-3.700 σ.α.λ. αντίστοιχα, ενώ με τη χρήση του Wallbox της Toyota ο χρόνος αυτός πέφτει στις 2,5 ώρες.

Το μοτέρ εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα απόδοσης. Ο εμπρός είναι και ο ισχυρότερος με την απόδοση του να φτάνει στους 182 ίππους (έναντι 119 του στάνταρ υβριδικού SUV) και τα 270 Nm ροπής ενώ ο πίσω έρχεται να προσθέσει άλλους 54 ίππους και 121 Nm ροπής. Όλα αυτά τα εντυπωσιακά νούμερα μαζί μεταφράζονται σε μέγιστη συνδυασμένη απόδοση 306 ίππων -38% αυξημένη έναντι του υβριδικού RAV4- με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 180 χλμ./ώρα και τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε μόλις 6 δευτερόλεπτα, ήτοι 2,1 δεύτερα ταχύτερα από το υβριδικό. Μόνο με τα ηλεκτρικά μοτέρ τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 10 δευτερόλεπτα, με τα δύο νούμερα να θεωρούνται ιδιαίτερα δυναμικά ειδικά αν σκεφτεί κανείς πως το RAV4 Plug-in Hybrid ζυγίζει 1,9 τόνους.

Οι Ιάπωνες αναφέρουν παράλληλα πως έχει βελτιωθεί συνολικά η ποιότητα κύλισης αλλά και λειτουργίας του υβριδικού συστήματος έναντι του στάνταρ RAV4 Hybrid, ενώ το μοτέρ εσωτερικής καύσης λειτουργεί σε χαμηλότερες στροφές. Σε συνδυασμό με τη βελτιωμένη ηχομόνωση με πρόσθετα υλικά στις εμπρός κολόνες αλλά και ειδικό γυαλί για το εμπρός παρμπρίζ και τα παράθυρα, το Toyota RAV4 Plug-in Hybrid υπόσχεται πιο άνετα και ήσυχα.

Το νέο Toyota RAV4 Plug-in Hybrid, λειτουργεί ως ηλεκτρικό στο στάνταρ πρόγραμμα διαχείρισης του συστήματος κίνησης και περνά σε υβριδική λειτουργία όταν τελειώνουν τα αποθέματα της μπαταρίας του. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει και λειτουργία φόρτισης για τις μπαταρίες αξιοποιώντας τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Όλες οι εκδόσεις του plug-in SUV της Toyota είναι 4κίνητες και φέρουν το AWD-i σύστημα της ιαπωνικής εταιρίας, όπως και στην υβριδική έκδοση, με τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων να μοιράζεται αυτόματα και σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες για πρόσφυση. ο οδηγός έχει στη διάθεση του και πρόγραμμα λειτουργία Trail που κλειδώνει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τα προγράμματα λειτουργίας Normal, Eco και Sport.

Στο εσωτερικό δεν βλέπουμε πολλές αλλαγές, εκτός από τις νέες πληροφορίες που έχουν προστεθεί στον πίνακα πληροφοριών του οδηγού για την κατάσταση της μπαταρίας, ενώ το πορτμπαγκάζ ανέρχεται στα 520 λίτρα.

Το νέο υβριδικό SUV της Toyota είναι παράλληλα και το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα για απομακρυσμένο έλεγχο σχετικό τόσο με την άνεση όσο και με τη φόρτιση της μπαταρίας του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;