Porsche: Έτσι θα κρατήσει ζωντανά τα ατμοσφαιρικά μοτέρ

Porsche ατμοσφαιρικοί κινητήρες
Σε ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον η Porsche τάσσεται υπέρ των ατμοσφαιρικών μοτέρ που θέλει να τα δει να παραμένουν στην παραγωγή.

Η “τέχνη” πίσω από το σχεδιασμό και την κατασκευή ενός μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι ένα από τα σημεία-κλειδιά για τον χαρακτήρα και την ταυτότητα ενός κατασκευαστή. Πόσο μάλλον όταν έχουμε να κάνουμε με μια εταιρία όπως είναι η Porsche. Σύμφωνα με τελευταίες αναφορές οι Γερμανοί επιθυμούν να τους κρατήσουν στη ζωή για όσο κάτι τέτοιο είναι δυνατό, κάνοντας ό,τι χρειαστεί, παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας τους φέρει υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα.

“Ο ηλεκτρικός κινητήρας που αποδίδει από χαμηλά τη ροπή του και ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας με υψηλό όριο περιστροφής θα ταίριαζαν ιδανικά μεταξύ τους”, δήλωσε στο βρετανικό Autocar o επικεφαλής της Porsche-Motosport, Δρ. Frank-Steffen Walliser και πρόσθεσε πως αυτός ο συνδυασμός θα μπορούσε να τους βοηθήσει να επιβιώσουν.

Δείτε επίσης: Porsche Panamera και νέο ρεκόρ κατηγορίας στο Nurburgring

Η Porsche έχει ήδη ανακοινώσει τα πλάνα της για τον περαιτέρω εξηλεκτρισμό των μοντέλων της έχοντας δεσμεύσει γι αυτά κεφάλαια ύψους 10 δισ. ευρώ και λογικά ένα μέρος από αυτά τα χρήματα θα διατεθεί και για την επιβίωση του ατμοσφαιρικού κινητήρα που χρησιμοποιούν οι Γερμανοί σε μοντέλα τους όπως είναι οι Cayman GT4 και Boxster Spyder. Οι Γερμανοί άλλωστε αναμένουν από τα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα μοντέλα τους να αποτελούν περίπου το μισό των ετήσιων πωλήσεων τους έως και το 2025.

Δείτε επίσης: Tips για τέλειες φωτογραφίες του αυτοκινήτου σας από την Porsche 

Φυσικά μένει να δούμε ποιο θα είναι το πρώτο υβριδικό μοντέλο της Porsche που θα συνδυάζει ηλεκτρικό μοτέρ με ατμοσφαιρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά και τις προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του υβριδικού συστήματος κίνησης. Όπως και να έχει και σύμφωνα και με τους ίδιους τους Γερμανούς, οι φίλοι των ατμοσφαιρικών κινητήρων της Porsche δεν έχουν κάτι να φοβηθούν, τουλάχιστον για τα επόμενα δέκα περίπου χρόνια.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;