To Ford Bronco θα “βλέπει” την Ευρώπη με τα… κιάλια

2020 Ford Bronco Ευρώπη
Τα νέα Ford Bronco και Bronco Sport έτυχαν θερμής υποδοχής από το κοινό, ωστόσο οι πρώτες πληροφορίες δεν τα θέλουν να φτάνουν στις αγορές της Ευρώπης.

Το Bronco επέστρεψε για τα καλά στις Η.Π.Α. και ήδη το αμερικάνικο κοινό δείχνει έμπρακτα την αποδοχή του νέου μοντέλου της Ford με περισσότερες από 165.000 παραγγελίες να έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα συμπεριλαμβανομένου και του Bronco Sport. Οι πρώτες πληροφορίες ωστόσο που βλέπουν το φως της δημοσιότητας δείχνουν ότι το ευρωπαϊκό κοινό μάλλον δεν θα έχει τη δυνατότητα να το αποκτήσει.

Αυτές οι πληροφορίες έρχονται μάλιστα από επίσημα χείλη: “Το Bronco εξελίχθηκε αποκλειστικά για την αγορά της Β. Αμερικής. Προς το παρόν δεν υπάρχουν σχέδια για τον ερχομό του στην Ευρώπη.”, δήλωσε εκπρόσωπος της Ford Γερμανίας στην ιστοσελίδα Automobilwoche σε σχετική ερώτηση.

Διαβάστε επίσης – Ford Bronco: Επιστροφή με κάθε επισημότητα (+videos)

Σίγουρα αυτή η δήλωση μπορεί να φέρει δυσφορία στο ευρωπαϊκό κοινό που βλέπει το Bronco ως μια ελκυστική πρόταση στην κατηγορία των SUVs, αλλά από ό,τι καταλαβαίνουμε δεν είναι και απόλυτη. Σίγουρα για το μεγάλο Bronco θα είναι πιο δύσκολο να ομολογκαριστεί για τις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου καθώς προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια έκδοση του που να φέρει υβριδικό σύστημα κίνησης, κάτι που θα μείωνε τους εκπεμπόμενους ρύπους και θα το έφερνε πιο κοντά στις αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές. Μην ξεχνάμε ότι ο μέσος όρος εκπομπών C02 για τη γκάμα ενός κατασκευαστή στην Ευρώπη βρίσκεται πλέον στα 95 γρ./χλμ.

Διαβάστε επίσης: Νέο Ford Bronco Sport, το μικρό… αχαλίνωτο πουλάρι

Το μικρότερο σε διαστάσεις Bronco είναι ωστόσο ένα μοντέλο που λογικά δεν χρειάζεται πολλές αλλαγές για να πάρει ευρωπαϊκό διαβατήριο καθώς χρησιμοποιεί το πάτωμα με το “δικό” μας Ford Kuga. “Σκοντάφτει” όμως και αυτό πάνω στο νέο Explorer το οποίο η Ford παρουσίασε νωρίτερα μέσα στη χρονιά, για την Ευρώπη.

Όπως και να έχει η εμπορική πορεία των νέων Bronco που διαγράφεται λαμπρή αλλά και η πίεση που μπορεί να ασκήσει το κοινό ίσως είναι αρκετά ώστε οι Αμερικάνοι να βάλουν νερό στο κρασί τους και τα φέρουν και εδώ, όπως έκαναν και με τη Mustang. Με τη διαφορά όμως ότι η εξέλιξη της τελευταίας έγινε από την αρχή ως μοντέλου για την παγκόσμια αγορά.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;