Kia Stonic: Ανανεωμένο και με ήπια υβριδική έκδοση

Το Kia Stonic επανέρχεται ανανεωμένο και η σημαντικότερη προσθήκη δεν είναι άλλη από την ήπια υβριδική έκδοση. Δείτε με ποιο μοτέρ θα προσφέρεται...

Η Kia προχώρησε στην ανανέωση του B-SUV εκπροσώπου της στην ευρωπαϊκή αγορά. Το επιτυχημένο πλέον Kia Stonic απέκτησε μικρή ανανέωση στο αισθητικό κομμάτι. Βέβαια, η σημαντικότερη προσθήκη δεν είναι άλλη από την ήπια υβριδική έκδοση.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Kia XCeed με 204 ίππους στην Ελλάδα (+video)

Εξωτερικά το τέταρτο σε πωλήσεις μοντέλο της Kia έχει ελάχιστες διαφορές, όπως τα νέα σχέδια των ζαντών αλουμινίου, τα ανασχεδιασμένα led φωτιστικά σώματα και οι χρωματικοί συνδυασμοί σε αμάξωμα και οροφή. Στην καμπίνα η μοναδική προσθήκη είναι μία μεγαλύτερη οθόνη αφής για την ενημέρωση και την ψυχαγωγία των επιβατών. Το μέγεθός της είναι πλέον 8 ίντσες και διαθέτει τις ευκολίες του «UVO Connect», όπως η ζωντανή κυκλοφορία και οι τιμές καυσίμων.

Η πιο σημαντική προσθήκη, όπως ήδη αναφέραμε, είναι είναι η έκδοση «EcoDynamics +». Το ήπια υβριδικό σύστημα 48V συνεργάζεται με το θερμικό μοτέρ T-GDi της οικογένειας Smartstream, το οποίο διαθέτει την τεχνολογία ελέγχου βαλβίδων CVVD. Η χωρητικότητά του είναι 1.0 λτ. και διατίθεται σε εκδόσεις 100 και 120 ίππων. Βέβαια, υπάρχει σημαντική αύξηση της ροπής σε σχέση με τα μηχανικά σύνολα που αντικατέστησε.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Kia XCeed 1.4 T 140 PS (+videos)

Οι Mild Hybrid εκδόσεις του Kia Stonic θα είναι διαθέσιμες τόσο με το νέο χειροκίνητο κιβώτιο iMT της Kia με σύστημα «clutch-by-wire» (εδώ μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα), όσο και με το αυτόματο 7DCT διπλού συμπλέκτη. Και τα δύο κιβώτια επιτρέπουν διακοπή λειτουργίας του θερμικού μοτέρ με ταχύτητες έως τα 125 χλμ./ώρα.

Σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει και στη γκάμα των «συμβατικών» κινητήρων βενζίνης, ώστε να μειωθούν περαιτέρω οι εκπομπές ρύπων. Υπάρχει ένας νέος 1.0 λτ. T-GDi που αποδίδει 100 ίππους, αλλά και το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1.2 λτ. με τεχνολογία Dual Port Injection και 84 ίππους.

Το ανανεωμένο Kia Stonic θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από το τρίτο τρίμηνο του 2020. Εννοείται ότι θα συνοδεύεται με εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών ή 150.000 χιλιομέτρων, όπως ισχύει σε όλα τα μοντέλα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;