Νέοι diesel κινητήρες έως 350 ίππους για το Range Rover Sport

Τρία νέα εξακύλινδρα μοτέρ πετρελαίου προστέθηκαν στη γκάμα του δυναμικού Range Rover Sport. Από 249 έως 350 ίππους κυμαίνεται η ισχύς...

Πιο πλήρες από ποτέ έρχεται πλέον το Range Rover Sport, η πιο δυναμική έκδοση, όσον αφορά τη γκάμα κινητήρων. Πλέον προστέθηκαν νέοι κινητήρες πετρελαίου, με την απόδοση να αγγίζει τους 350 ίππους.

Διαβάστε επίσης: Plug-in εκδόσεις για Range Rover Evoque & Land Rover Discovery Sport

Πρόκειται για τρεις διαφορετικές εκδοχές ενός εξακύλινδρου κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, ο οποίος συνοδεύεται από ήπια υβριδική τεχνολογία (MHEV) 48V. Οι παραλλαγές του χαρακτηρίζονται ως D250, D300 και D350, με την ισχύ να κυμαίνεται από τους 249 έως τους 350 ίππους.

Αναλυτικότερα, οι εκδόσεις των νέων κινητήρων πετρελαίου για το Range Rover Sport έχουν ως εξής:
– D250: Εξακύλινδρος 3,0 λίτρων MHEV, με ισχύ 249 ίππων και ροπή 600Nm από 1.250 σ.α.λ. έως 2.250 σ.α.λ.
– D300: Εξακύλινδρος 3,0 λίτρων MHEV, με ισχύ 300 ίππων και ροπή 650Nm από 1.500 σ.α.λ. έως 2.500 σ.α.λ.
– D350: Εξακύλινδρος 3,0 λίτρων MHEV, με ισχύ 350 ίππων και ροπή 700Nm από 1.500 σ.α.λ. έως 3.000 σ.α.λ.

Στην κορυφαία έκδοση D350, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 6,9 δευτερόλεπτα. Εννοείται πώς όλοι οι εξακύλινδροι κινητήρες πετρελαίου πληρούν τα πρότυπα Real Driving Emission Step 2 (RDE2) και Euro 6d- final. Ασφαλώς, υπάρχει και ποικιλία κινητήρων βενζίνης με έξι επιλογές όπου η ισχύς κυμαίνεται από τους 300 ίππους της 2λιτρης έκδοσης μέχρι τους 525 του κορυφαίου SVR με V8 5,0 λίτρων.

Η γκάμα ολοκληρώνεται με την υβριδική plug-in έκδοση P400e. Ένας κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και η ισχύς φτάνει στους 404 ίππους. Το αποτέλεσμα; Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,3 δευτερόλεπτα, ενώ ταυτόχρονα αυτή η έκδοση του Range Rover Sport έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 41 χιλιομέτρων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;