Το Honda Civic Type R Limited Edition ξανά στον θρόνο του στην Suzuka (+videos)

To Honda Civic Type R Limited Edition σήκωσε το... γάντι που πέταξε η Renault μέσα στην Suzuka και πλέον είναι το ταχύτερο προσθιοκίνητο εκεί.

Ήταν Νοέμβριος του 2019 όταν η Renault ανακοίνωσε τον χρόνο του Megane RS στην ειδική έκδοση Trophy στην πίστα της Suzuka. Τότε είχε σταματήσει τα χρονόμετρα στα 2’25’’454 στο σιρκουί των 5,8 χιλιομέτρων με οδηγό για μία ακόμη φορά τον έμπειρο Laurent Hurgon.

Προφανώς λοιπόν, η Honda δεν θα έμενε με σταυρωμένα τα χέρια, καθώς η Suzuka είναι η έδρα της και το “σπίτι” της αν θέλετε (εκεί δοκιμάζει δεκαετίες τώρα τα αυτοκίνητά της η ιαπωνική μάρκα). Έτσι, σήκωσε το γάντι που της πέταξαν οι Γάλλοι και πήγε στην πίστα με το Honda Civic Type R Limited Edition. Το ιαπωνικό hot hatch έκανε χρόνο 2’23’’993 κάνοντας έτσι νέο παγκόσμιο ρεκόρ για προσθιοκίνητο μοντέλο στην συγκεκριμένη πίστα.

Το Honda Civic Type R Limited Edition έχει κάτω από το καπό του τον 2.0 λτ. VTEC Turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 320 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 2.500 έως και τις 4.500 σ.α.λ. ενώ για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις 5,7 δλ. Στην ευρωπαϊκή αγορά θα διατεθεί σε μόλις 100 κομμάτια, με ζάντες αλουμινίου BBS 20 ιντσών, ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup2, σχεδιασμένα ειδικά για αυτό. Τα αμορτισέρ του είναι αναρυθμισμένα, όπως και το σύστημα διεύθυνσης, ενώ οι νέες ζάντες, σε συνδυασμό με αφαίρεση του ηχοσυστήματος και του συστήματος κλιματισμού εξοικονόμησαν 47 κιλά βάρους.

Σύμφωνα πάντως με τα όσα αναφέρουν οι Ιάπωνες στην ανακοίνωσή τους χρησιμοποιήθηκε αυτοκίνητο “εξέλιξης” και όχι παραγωγής, αλλά “με τα ίδια ακριβώς τεχνικά χαρακτηριστικά και χωρίς καμία παρέμβαση ή μετατροπή”, ενώ δεν γίνεται και κάποια αναφορά στον οδηγό.

Πιο κάτω μπορείτε να δείτε το επίσημο video της Honda αλλά και το video από το ρεκόρ στην Suzuka.

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;