Το Peugeot 308 αναβαθμίζει το i-cockpit του

2020 Peugeot 308 αναβάθμιση
Σε μικρή αναβάθμιση του 308 προχώρησε η Peugeot με την εξέλιξη του i-Cockpit να δίνει πλέον το "παρών" στο εσωτερικό του.

H δεύτερη γενιά του Peugeot 308 έχει αποδείξει την αξία της από το 2013 που παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα, με το γαλλικό μοντέλο να βάζει στο τσεπάκι του και τον τίτλο του “Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς” το 2014. Μετά από 1,5 εκατ. πωλήσεις και ένα ακόμη facelift που πραγματοποιήθηκε το 2017, η γαλλική εταιρία το κρατά επίκαιρο προχωρώντας σε μια μικρή αλλά σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση.

Για το 2020, το 308 φέρει την εξέλιξη της φιλοσοφίας του i-Cockpit των Γάλλων με τον οδηγό να έχει πλέον μπροστά του έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια υψηλής ευκρίνειας οθόνη με διαγώνιο στις 10 ίντσες. Ο εν λόγω πίνακας παρουσιάζει παράλληλα τις πληροφορίες με νέα γραφικά, τα οποία κινούνται στην ίδια φιλοσοφία με εκείνα που βλέπουμε και στα 208 και 2008.

Για την κεντρική οθόνη αφής η Peugeot αναφέρει γυαλιστερή επιφάνεια, σύμφωνα και με την τάση που επικρατεί στα smartphones. Το σύστημα πολυμέσων των Γάλλων φέρει και λειτουργία Mirror Screen που επιτρέπει την απεικόνιση αυτού που δείχνει η οθόνη του κινητού του στην οθόνη αφής του 308, μια λειτουργία που είναι συμβατή με τα πρωτόκολλα Mirrorlink, Android Auto και Apple Carplay. Η απεικόνιση του χάρτη για το σύστημα πλοήγησης είναι τρισδιάστατη ενώ το σύστημα μπορεί και δέχεται και φωνητικές εντολές.

Σε αυτή την μίνι αναβάθμιση του 308 η Peugeot προσθέτει στην παλέτα των χρωμάτων για το μοντέλο της και το βαθύ μπλε που βλέπετε στις φωτογραφίες τη νέα βαφή τριπλής στρώσης που ονομάζεται Vertigo Blue αλλά και μία ακόμη οψιόν στις ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Στα των κινητήρων τα μηχανικά σύνολα παραμένουν όπως τα γνωρίζαμε. Οι τρικύλινδροι turbo κινητήρες βενζίνης των 1,2 λίτρων είναι διαθέσιμοι σε εκδόσεις με 110 και 130 ίππους όπου στη δεύτερη περίπτωση διαθέσιμο είναι, εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων και το αυτόματο των 8 σχέσεων.

Στους κινητήρες diesel, ο 4κύλινδρος BlueHDi των 1,5 λίτρων είναι διαθέσιμος σε έκδοση με 100 αλλά και με 130 ίππους με ίδιες επιλογές για τα κιβώτια στην ισχυρότερη έκδοση, όπως και με τα μοτέρ βενζίνης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;