Μονοπωλιακοί “φόβοι” στην Ε.Ε. φρενάρουν τη συγχώνευση PSA-FCA

Stellantis Group PSA-FCA συγχώνευση
Το ιδιαίτερα μεγάλο μερίδιο που κατέχουν οι δύο όμιλοι στα μικρά vans στην Ευρώπη είναι και ο λόγος που φρενάρει ελαφρώς τον "γάμο" της χρονιάς.

O όμιλος της PSA και εκείνος της FCA βρίσκονται σε πορεία συγχώνευσης, ένας “γάμος” που θα δημιουργήσει τον 4ο κατασκευαστή οχημάτων παγκοσμίως. Οι δύο όμιλοι περιμένουν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να δώσει την έγκριση της για να συνεχίσουν οι διαδικασίες, η οποία από ό,τι φαίνεται ίσως καθυστερήσει λίγο ακόμη.

Σύμφωνα με αναφορά του Reuters oι αντιμονοπωλιακές ρυθμιστικές αρχές της Ε.Ε. “σκόνταψαν” επάνω στο τεράστιο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα μερίδιο που θα έχουν οι δύο όμιλοι στην αγορά των μικρών vans όταν ενωθούν, το οποίο θα ανέρχεται λίγο πάνω από το ένα τρίτο επί του συνόλου στο συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς.

Οι δύο όμιλοι ήδη παράγουν vans μέσω της κοινοπραξίας Sevel, στην οποία έχουν ίσο μερίδιο. Το εργοστάσιο βρίσκεται στην Atessa της Ιταλίας και αποτελεί το μεγαλύτερο ανάλογο εργοστάσιο στην Ευρώπη με παραγωγή 1.200 μονάδων την ημέρα.

Η συνολική παραγωγή ελαφριών επαγγελματικών οχημάτων το 2019 για τους FCA και PSA έφτασε στις 755.000 μονάδες με το νούμερο να αντιστοιχεί στο 34% της αγοράς και να τους φέρνει συνδυαστικά πάνω από τις Renault και Ford.

Η ευρωπαϊκή επιτροπή τώρα χρειάζεται διαβεβαιώσεις από τους δύο ομίλους που θα είναι σύμφωνες με τους αντιμονοπωλιακούς νόμους της Ε.Ε., στις οποίες θα μπορούν να περιλαμβάνονται ακόμη και κάποιου είδους “παραχωρήσεις” ώστε να συνεχιστεί η συγχώνευση, όπως για παράδειγμα την πώληση αυτής της κοινοπραξίας, ή την ανεξαρτητοποίηση της ως εταιρία.

Οι διαβεβαιώσεις θα πρέπει να δοθούν μέχρι αύριο Τετάρτη 10 Ιουνίου ώστε να ολοκληρωθεί και η προκαταρκτική εξέταση που βρίσκεται σε εξέλιξη και ολοκληρώνεται στις 17 Ιουνίου. Σε διαφορετική περίπτωση μετά την ολοκλήρωση μπορεί να ακολουθήσει ένας νέος γύρος ερευνών διάρκειας τεσσάρων μηνών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;