Δοκιμή VW T-Cross 1.0 TSI 95 PS (+TractioN Video)

Δοκιμάζουμε το VW T-Cross στην βασική έκδοση με τον τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1.0 λτ. ο οποίος αποδίδει 95 ίππους. Πάμε να το γνωρίσουμε.

Το Volkswagen T-Cross είναι το μοντέλο που συμπλήρωσε τη γκάμα της στην πιο δημοφιλή κατηγορία της αγοράς, αυτή των SUV. Το μικρό SUV της γερμανικής μάρκας το είχαμε γνωρίσει στην προηγούμενη δοκιμή του καθώς το οδηγήσαμε στην βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1.0 TSI των 115 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Πλέον ήρθε η ώρα να το γνωρίσουμε και στην βασική του έκδοση, με τον ίδιο κινητήρα αλλά με 95 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Δείτε εδώ όλες τις δοκιμές νέων αυτοκινήτων του “traction.gr”

Έχοντας λοιπόν παρουσιάσει και στο παρελθόν το VW T-Cross δεν θα αναλωθούμε σε σχεδίαση ή διαστάσεις κλπ. Αυτά μπορείτε να τα βρείτε εδώ. Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό του αυτοκινήτου, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.

Βασικό ένστικτο
Το VW T-Cross που οδηγήσαμε, διέθετε τον γνωστό 3κύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1.0 TSI, με ισχύ αυτή την φορά 95 ίππους. Είναι το μοτέρ που εξοπλίζει την βασική έκδοση του μικρού SUV της γερμανικής μάρκας και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Οι 95 ίπποι αποδίδονται στις 5.000 – 5.500 σ.α.λ. ενώ τα 175 Nm ροπής από τις 2.000 έως και τις 3.500 σ.α.λ. Τιμές ικανές να χαρίσουν στο T-Cross 0-100 χλμ./ώρα σε 11,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με επίσημη μέση κατανάλωση στα 5,9 λίτρα/100 χλμ (εκπομπές CO2 135 γρ./χλμ.). Τι γίνεται όμως στην πράξη; Πως μεταφράζονται αυτά τα νούμερα; Στην πράξη λοιπόν έχουμε να κάνουμε πραγματικά με ένα πρόθυμο μοτέρ, το οποίο παρουσιάζει καλή απόκριση στο βύθισμα του πεντάλ του γκαζιού και μέχρι και τις 3.800 σ.α.λ. επιταχύνει το αυτοκίνητο με σθένος. Από εκεί και μετά το τράβηγμά του μειώνεται ελαφρώς, ενώ αυξάνεται και η στάθμη θορύβου που παράγει, χωρίς πάντως να γίνεται ενοχλητική. Όσον αφορά την κατανάλωσή του, στην πράξη εμείς, σύμφωνα πάντα και με τον υπολογιστή ταξιδιού είδαμε 7,0 λίτρα/100 χλμ.

Η ποιότητα κύλισης του VW T-Cross και σε αυτή την έκδοση βρίσκεται στο υψηλό επίπεδο, ενώ το ίδιο ισχύει και για την άνεση της ανάρτησης. Οι ρυθμίσεις της τελευταίας σέβονται τον αστικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου, προσφέροντας άνεση στους επιβάτες. Εφόσον τα χιλιόμετρα ανέβουν στον αυτοκινητόδρομο το αυτοκίνητο είναι στιβαρό και εμπνέει σιγουριά. Στο επαρχιακό δίκτυο οι κλίσεις δεν λείπουν αλλά σε καμία περίπτωση δεν τρομάζουν και σίγουρα δεν βάζουν τα όρια στον οδηγό. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος σε όλες τις συνθήκες, ενώ το κιβώτιο έχει καλή αίσθηση κατά το κούμπωμα και λογικές διαδρομές. Θα θέλαμε πάντως και μία έκτη σχέση. Συνολικά, το VW T-Cross είναι ευκολοδήγητο, προσδίδοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό του.

Η τιμή της βασικής έκδοσης του VW T-Cross 1.0 TSI 95 PS, στην μοναδική εξοπλιστική έκδοση Life είναι στα 17.440 ευρώ.

Στο παρακάτω video μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του νέου VW T-Cross στο τηλεοπτικό TractioN.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;