Toyota GR Yaris: Νέα έκδοση RS, για τα μάτια τους μόνο…

2020 Toyota GR Yaris RS
Η Toyota αποκάλυψε όλες τις εκδόσεις του GR Yaris για την Ιαπωνία. Ανάμεσα σε αυτές και μία με ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,5 λίτρων!

Το 4κίνητο GR Yaris των 261 ίππων τάραξε τα νερά στα σούπερμίνι με την παρουσίαση του, σε επίπεδο προδιαγραφών αλλά και επιθετικής σπορ σχεδίασης.

Το ιαπωνικό μοντέλο που σχεδιάστηκε από την αρχή για να κάνει πρωταθλητισμό στους αγώνες και όχι το αντίθετο -δεν αποτελεί δηλαδή μοντέλο παραγωγής που προσαρμόστηκε για αγώνες αλλά αγωνιστικό που μπορεί να κινείται νόμιμα στο δρόμο- προορίζεται φυσικά για λίγους -η τιμή του ακόμη αναμένεται για τις αγορές της Ευρώπης). Ωστόσο η Toyota δεν θα μπορούσε να αφήσει το μεγάλο κοινό της εντελώς ανικανοποίητο, ούτε και να μην εκμεταλλευτεί το GR Yaris εμπορικά.

Αυτοί είναι και οι λόγοι που την οδήγησαν στην παρουσίαση μιας σαφώς πιο προσιτής έκδοσης για το GR Yaris, η οποία ονομάζεται RS και φέρει ατμοσφαιρικό κινητήρα κάτω από το καπό της.

Οι εξωτερικές διαστάσεις παραμένουν ίδιες και στις δύο περιπτώσεις με το μήκος, το πλάτος και το ύψος να φτάνουν στα 3.995, 1.805 και 1.455 χλστ. αντίστοιχα. Το ίδιο ισχύει και για το μεταξόνιο των 2.560 χλστ. με τη ειδοποιό διαφορά να παρουσιάζεται στο βάρος. Με το 4κινητο GR Yaris να ζυγίζει 1.280 και 1.250 κιλά αντίστοιχα στις εκδόσεις RZ και RC, η διαφορά υπέρ του RS των 1.130 κιλών ανέρχεται στα 150-120 κιλά.

Στην εξωτερική σχεδίαση δεν υπάρχουν επίσης αντιληπτές διαφορές μεταξύ της σκληροπυρηνικής υπετροφοδοτούμενης έκδοσης και του δικίνητου GR Yaris RS, κάτι που λειτουργεί σαφώς υπέρ τις σπορ εικόνας που παρουσιάζει η προσιτή δικίνητη έκδοση.

Το προσθιοκίνητο ατμοφαιρικό Yaris RS φέρει τρικύλινδρο κινητήρα 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει για την ιαπωνική αγορά 120 ίππους και 145 Nm ροπής. Το μοτέρ συνεργάζεται με το Direct Shift-CVT κιβώτιο διαρκώς μεταβαλλόμενων σχέσεων της Toyota, το οποίο φέρει και λειτουργία με 10 προεπιλεγμένες σχέσεις που αλλάζουν μέσω paddles στο τιμόνι.

Να σημειωθεί ότι το 4κίνητο Yaris αποδίδει ακόμη περισσότερο στην Ιαπωνία από την ευρωπαϊκή του έκδοση με την ισχύ να φτάνει στους 272 ίππους (261) και τη ροπή στα 370 Nm.

Διαβάστε περισσότερα για το νέο 4κίνητο GR Yaris των 261 ίππων εδώ.

Ίδιες με της έκδοσης RZ παραμένουν και οι διαστάσεις των τροχών με τη διάμετρο της ζάντας να ανέρχεται στις 18 ίντσες και τη διάσταση για το ελαστικό στα 225/40. Η Toyota αναφέρει για το μοντέλο της, που προορίζεται προς το παρόν τουλάχιστον μόνο για την ιαπωνική αγορά, ότι η ανάρτηση έχει ρυθμιστεί και βρίσκεται σε “συμφωνία” με τις αρχές της Gazoo Racing, με τα διπλά ψαλίδια για την πίσω ανάρτηση να κάνουν και εδώ την εμφάνιση τους.

Αναφορικά με τις ιαπωνικές εκδόσεις του 4κίνητου Yaris, η Toyota θα διαθέσει αρχικά την μελλοντικά συλλεκτική έκδοση “First Edition” που φέρει και την υπογραφή “Morizo” στο παρμπρίζ του προέδρου της εταιρίας Akio Toyoda, αλλά και διαφορετική εμφάνιση για την ανθρακονημάτινη οροφή του.

Η “βασική” έκδοση του υπετροφοδοτούμενου GR Yaris είναι η RZ, ενώ πάνω από αυτή βρίσκεται η RZ High-Performance, η οποία φέρει τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα διαφορικά Torsen. Αυτή η έκδοση ξεχωρίζει επίσης της στάνταρ RZ από τις σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της BBS και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S.

Το μοντέλο είναι διαθέσιμο και σε έκδοση RC, η οποία έχει ετοιμαστεί από τους Ιάπωνες για αγώνες με την αφαίρεση όλου του μη απαραίτητου εξοπλισμού και ζυγίζει 30 κιλά λιγότερα. Η Toyota θα δέχεται παραγγελίες για τις εκδόσεις First Edition έως και τις 30 Ιουνίου και τα μοντέλα θα παράγονται σύμφωνα με τον αριθμό των παραγγελιών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;