DS ACTIVE SCAN SUSPENSION: Ανάρτηση που βλέπει τον δρόμο (+video)

H DS στο παρελθόν πρωτοπόρησε στον τομέα της ανάρτησης και πλέον επιστρέφει με ένα καινοτόμο σύστημα το οποίο προσαρμόζει κάθε αμορτισέρ ξεχωριστά.

Το 1955, η αρχέτυπη DS αποτέλεσε σημείο αναφοράς με την υδροπνευματική ανάρτηση, ένα σύστημα που έθεσε νέα πρότυπα στο κράτημα του αυτοκινήτου και στην άνεση των επιβατών. Πρόκειται για μία ανάρτηση που ακόμη και σήμερα μνημονεύεται και για πολλούς αποτελεί ότι καλύτερο έχει επιδείξει η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.

Διαβάστε ακόμη: Οι τιμές του υβριδικού DS 7 Crossback στην Ελλάδα

Λίγες δεκαετίες αργότερα, οι μηχανικοί της DS Automobiles ανέπτυξαν ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης με ειδική κάμερα σάρωσης του δρόμου. Το “DS ACTIVE SCAN SUSPENSION”, όπως ονομάζεται, ανιχνεύει τις επικείμενες ανωμαλίες του οδοστρώματος στα πέντε μέτρα μπροστά από το αυτοκίνητο και προσαρμόζει σε πραγματικό χρόνο τις ρυθμίσεις σε κάθε ένα από τα τέσσερα αμορτισέρ ξεχωριστά.

Κυρίαρχη άνεση ανά πάσα στιγμή
Η βασική ιδέα πίσω από το DS ACTIVE SCAN SUSPENSION είναι η «πρόβλεψη» του δρόμου μπροστά από το αυτοκίνητο. Για το σκοπό αυτό, μια κάμερα τοποθετημένη πίσω από το παρμπρίζ του αυτοκινήτου, που συνδέεται ηλεκτρονικά με τον εμπρός και πίσω άξονα, συνεργάζεται με τέσσερις αισθητήρες ύψους και τρία επιταχυνσιόμετρα για την ανάλυση των αλλαγών στην επιφάνεια του δρόμου.

Με τα δεδομένα που συλλέγονται από την κεντρική μονάδα του συστήματος, προσαρμόζεται ανάλογα η απόκριση της ανάρτησης του DS 7 CROSSBACK. Το σύστημα μεταδίδει αυτά τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο σε μια ECU (Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου), η οποία ενεργεί σε κάθε τροχό ανεξάρτητα.

Ανάλογα με τις πληροφορίες που λαμβάνονται, η ECU προσαρμόζει συνεχώς την ανάρτηση, καθιστώντας την πιο σφιχτή ή πιο μαλακή, ανάλογα βελτιστοποιώντας έτσι την συμπεριφορά της ανεξαρτήτως τερέν.

Στο video που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως ακριβώς λειτουργεί το σύστημα “DS ACTIVE SCAN SUSPENSION”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;