H Toyota Celica 7ης γενιάς “στοιχειώνει” ακόμη τους σχεδιαστές

Toyota Celica Rocket Bunny
Έχουν περάσει 14 χρόνια από τότε που σταμάτησε η παραγωγή της τελευταίας Toyota Celica και κάποιοι σχεδιαστές εξακολουθούν να τη θυμούνται με τον δικό τους τρόπο.

H Toyota Celica 7ης γενιάς ήταν η τελευταία που έφερε το διάσημο όνομα των coupe της ιαπωνικής εταιρίας που έγραψαν τη δική τους ιστορία τόσο εμπορικά όσο και αγωνιστικά. Μπορεί το 2006 να ήταν η τελευταία χρονιά που είδαμε το coupe των Ιαπώνων να παράγεται αυτό όμως δεν το έχει εμποδίσει από το να βρίσκεται στο μυαλό των σχεδιαστών, ειδικά όσων ασχολούνται με τις βελτιώσεις καθώς αποτελεί δημοφιλή επιλογή ως μεταχειρισμένο και σήμερα.

O τελευταίος που εμπνέεται από την 7ης γενιάς Celica είναι ο Πολωνός Michal Dyrcz ο οποίος προσπαθεί να την αποδώσει αντλώντας έμπνευση από τα rocket bunny bodykits του διάσημου Ιάπωνα βελτιωτή Kei Miura της T.R.A.-Kyoto, ο οποίος έχει δημιουργήσει τη δική του σχολή στη βελτιωτική σκηνή.

Ο Dyrcz μας παρουσιάζει τη Celica σε διαφορετικές παραλλαγές με τους χαρακτηριστικούς και ιδιαίτερα φουσκωμένους θόλους των τροχών να προσδίδουν μια άγρια αγωνιστική όψη στο μοντέλο της Toyota. Η τελευταία ενισχύεται από τις μεγάλες σε πλάτος ποδιές που βρίσκονται σε συμφωνία με το μεγάλο και ρυθμιζόμενο σε κλίση εμπρός σπόιλερ. Ακόμη πιο εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση του αντίστοιχου αεροδυναμικού βοηθήματος στο πίσω μέρος εκεί όπου κυριαρχεί η τεράστια αεροτομή, η βάση της οποίας βρίσκεται στον πίσω προφυλακτήρα.

Εκτός από τους θόλους, όλες οι υπόλοιπες ψηφιακές προσθήκες μοιάζουν να είναι κατασκευασμένες από ανθρακονήματα και η εικόνα συμπληρώνεται από τις ιδιαίτερα φαρδιές ζάντες με τα διπλά μπράτσα που γεμίζουν ιδανικά τους θόλους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;