H απίστευτη κι όμως ελληνική ιστορία του… κρατικού Honda NSX που “σαπίζει” στα Χανιά

Το Honda NSX δεν είναι ένα ακόμη μοντέλο... Είναι ένα από τα πλέον περιζήτητα σύγχρονα ιαπωνικά αυτοκίνητα και εδώ στην Ελλάδα έχουμε ένα να... σαπίζει.

Πριν από λίγες ημέρες δημοσιεύσαμε ένα θέμα σχετικά με το Honda NSX το οποίο βρίσκεται στο τελωνείο Σούδας Χανίων και κυριολεκτικά αργοπεθαίνει. Ο λόγος που το κάναμε αυτό ήταν γιατί θεωρούμε πως αυτοκίνητα σαν το συγκεκριμένο δεν αξίζουν τέτοια τύχη. Αφορμή για το θέμα μας δεν ήταν παρά οι φωτογραφίες μέσα από την αποθήκη του τελωνείου, τις οποίες μας έστειλε ο κύριος Χάρης Κολοκοτρώνης και μπορείτε να τις δείτε εδώ.

Διαβάστε ακόμη: Τα λόγια του Ayrton Senna που έκαναν το Honda NSX θρυλικό αυτοκίνητο

Όπως γράψαμε και στο θέμα μας θα θέλαμε όποιος γνωρίζει κάτι να μας ενημερώσει σχετικά και να δημοσιεύσουμε περισσότερα θέματα για αυτό. Προφανώς και τα θέματα του traction.gr έχουν μεγάλη απήχηση και το συγκεκριμένο έφτασε μέχρι τον πρώην ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου και τον άνθρωπο ο οποίος το έφερε στην Ελλάδα. Ο λόγος για τον Ελληνοκαναδό, κύριο Κώστα Μανιουδάκη, ο οποίος μας είπε τα πάντα για την ιστορία του Honda NSX.

Το ιαπωνικό supercar λοιπόν, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε το σχετικό αφιέρωμά μας εδώ, αγοράστηκε στον Καναδά το 2004 έχοντας τότε στο κοντέρ του 16.700 χιλιόμετρα. Το αυτοκίνητο δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα από την επίσημη αντιπροσωπεία και έτσι ήταν εξαιρετικά σπάνιο φαινόμενο στους δρόμους της χώρας μας και δει της Κρήτης. Γρήγορα το NSX έγινε διάσημο, ενώ πρωταγωνίστησε σε περιοδικά βελτιώσεων και σε videos στο Youtube.

Και κάπου εκεί άρχισε και ο “Γολγοθάς” του Κώστα, ο οποίος είδε τις τελωνειακές αρχές της χώρας να αμφισβητούν την εισαγωγή του αυτοκινήτου και να ψάχνουν για παρατυπίες και παραβλέψεις προϋποθέσεων παραμονής του αυτοκινήτου στην χώρα μας. Ο κύριος Μανιουδάκης μας είπε πως τα λεφτά που έχει πληρώσει για το αυτοκίνητο αυτό ξεπερνούν τα 100.000 ευρώ και παρόλα αυτά, το NSX το οποίο ανήκει στο κράτος πλέον, κάθεται από το 2013 στο τελωνείο και πάει για… scrap.

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε πως πλέον μιλάμε για ένα κουφάρι, καθώς λίγο πριν το αυτοκίνητο παραδοθεί αφαιρέθηκε ότι έχει κάτω από το εντυπωσιακό του αμάξωμα. Μοτέρ, κιβώτιο κλπ. δεν υπάρχουν πλέον.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;