Ferrari F40: Ο απόλυτος θρύλος (+video)

Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video...

Υπήρξαν κατά καιρούς αρκετά αυτοκίνητα που προκάλεσαν δέος και ρίγη ανατριχίλας. Κανένα όμως δεν κατάφερε να δημιουργήσει τον μύθο της Ferrari F40. Είναι η ιστορία γύρω από το όνομα του Enzo; Ο σπαρτιάτικος χαρακτήρας της και ο εκκωφαντικός V8;

Ίσως ένας συνδυασμός και των τριών παραγόντων, ικανός να προκαλέσει μοναδικά συναισθήματα και αντιδράσεις που θα δείτε στο video που ακολουθεί. Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από video με την θρυλική Ferrari F40. Το συγκεκριμένο όμως είναι από τα λίγα που μπορούν να μας μεταφέρουν έστω και μερικά ερεθίσματα από την οδήγηση του θρυλικού supercar από το Maranello.

Κώστας Στεφανής: Όταν οδήγησα την Ferrari F50 (+video)

Ήταν το τελευταίο αυτοκίνητο που βγήκε από το εργοστάσιο με επικεφαλής τον Enzo Ferrari. Η εντολή του ήταν σαφής, ήθελε το ταχύτερο αυτοκίνητο του κόσμου. Συνεπώς έγιναν γενναίες μειώσεις στον εξοπλισμό. Αυτός ήταν και ο λόγος που, όσο και να ψάξετε, στη Ferrari F40 δε θα βρείτε στοιχειώδη αξεσουάρ όπως ηχοσύστημα, ABS ή ηλεκτρικά παράθυρα. Ούτε χερούλια δεν υπάρχουν, οι πόρτες ανοίγουν με σύρμα.

Εξοπλίζεται με έναν twin-turbo V8 κινητήρα με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών και χωρητικότητα 2,9 λίτρων. Με την πίεση ρυθμισμένη στο 1,1 bar, αποδίδει 478 ίππους και 577 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Η κίνηση περνά ασφαλώς στον πίσω άξονα μέσω μηχανικού κιβωτίου πέντε σχέσεων. Προκειμένου να μειωθεί το βάρος του κινητήρα, αρκετά εξαρτήματα όπως το κάρτερ και οι δύο κυλινδροκεφαλές είχαν δημιουργηθεί από μαγνήσιο.

Βρέθηκε η Ferrari F40 του γιου του Saddam Hussein και πωλείται πολύ ακριβά! (+video)

Οι επιδόσεις ήταν καταιγιστικές, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,1 δευτερόλεπτα. Η  τελική ταχύτητα άγγιζε τα 324 χλμ/ώρα, επίδοση που της έδωσε τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής. Παρουσιάστηκε τον Μάρτιο του 1987 στο πλαίσιο των 40 ετών ιστορίας της Ferrari, ενώ συνολικά κατασκευάστηκε σε 1.311 μονάδες.

Το video που ακολουθεί είναι στην ιταλική γλώσσα. Δυστυχώς ελάχιστοι θα καταλάβουν τι λέει ο Davide Cironi. Δεν πειράζει όμως, αρκεί ο ήχος του twin-turbo V8 για να υποκλιθούμε στο ιταλικό ταμπεραμέντο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Είναι ένα σύμβολο που υπάρχει σχεδόν σε κάθε ιαπωνικό μοντέλο με ζάντες αλουμινίου και έχει λόγο ύπαρξης. Ας δούμε πως "μεταφράζεται"......
Πολύ σκληρά για να... πεθάνουν τα ταμπούρα, τα οποία εδώ και χρόνια φρενάρουν τα αυτοκίνητά μας! Ας δούμε πως λειτουργούν....
Η BMW έχει στις τάξεις της τον νέο βασιλιά της compact κατηγορίας στο Nurburgring έπειτα από το ρεκόρ που πέτυχε το πισωκίνητο coupe της....
Τη στιγμή της σύγκρουσης, το κοντέρ της Porsche "έγραφε" 190+ χλμ./ώρα! Δείτε video από το τρομακτικό ατύχημα στην πίστα του Nurburgring......
Πόσοι ίπποι «θυσιάζονται» για την ψύξη της καμπίνας; Δείτε μία δυναμομέτρηση με ενεργοποιημένο και απενεργοποιημένο το air condition......
Στην προσπάθεια τους να εξαλείψουν το turbo lag, πολλές εταιρείες στράφηκαν στο turbo μεταβλητής γεωμετρίας. Δείτε τι είναι και πως λειτουργεί......