Πόσο πιο αθόρυβη είναι η καμπίνα των σύγχρονων αυτοκινήτων; (+video)

Πόσο πιο αθόρυβα είναι τα αυτοκίνητα σήμερα; Πόσο πιο ήσυχα ταξιδεύουμε στην καμπίνα επιβατών; Την απάντηση μας την δίνει η ίδια η Ford.

Πολλοί ίσως έχετε αναρωτηθεί πόσο έχουν βελτιωθεί τα αυτοκίνητα, όσον αφορά στον θόρυβο που φτάνει στην καμπίνα τους. Σίγουρα η βελτίωση είναι μεγάλη, αλλά για τι βελτίωση μιλάμε;

Δείτε επίσης: Θλίψη προκαλεί η εγκαταλελειμμένη Ferrari F40 του γιου του Saddam Hussein

Την απάντηση έρχεται να μας την δώσει η Ford μέσα από το video που ετοίμασε και στο οποίο με την βοήθεια ενός ντεσιμπελόμετρου μετρά τον θόρυβο που φτάνει στα αυτιά των επιβατών στο εσωτερικό διάφορων μοντέλων του χθες και το νέου Ford Kuga στην υβριδική του έκδοση.

Διαβάστε ακόμη: Σενάρια επιστροφής του ελληνικού αυτοκινήτου Pony!

Κάποτε οι επιβάτες ενός αυτοκινήτου έπρεπε να φωνάζουν για να ακούγονται στις υψηλές ταχύτητες. Σήμερα αυτό δεν είναι απαραίτητο καθώς η καμπίνα των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι καλύτερα ηχομονωμένη, ενώ έχει μειωθεί ο θόρυβος κύλισης από τα ελαστικά, ο θόρυβος τροχασμού και φυσικά ο θόρυβος του μοτέρ.

Ας δούμε όμως τα νούμερα, για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα. Σύμφωνα λοιπόν με τις μετρήσεις της Ford στην καμπίνα ενός Anglia του 1966 στα 50 χλμ./ώρα ο θόρυβος είναι στα 89,4 dB. Σε ένα Cortina του 1970 η στάθμη θορύβου φτάνει στα 80,9 dB. Στο Granada του 1977 στα 82,5 dB και στο Cortina του 1982 στα 78,5 dB. Στο Mondeo του 2000 πέφτουμε για πρώτη φορά κάτω από τα 80 dB, πάντοτε με ταχύτητα 50 χλμ./ώρα, με την στάθμη θορύβου να είναι στα 75,7 dB. Και κάπως έτσι φτάνουμε στο σημερινό, Ford Kuga, το οποίο στην υβριδική έκδοσή του στην καμπίνα του έχει θόρυβο μόλις 69,2 dB.

Η δοκιμή που πραγματοποίησε η Ford έδειξε ότι οι επιβάτες του νέου Ford Kuga Plug-In Hybrid βιώνουν επίπεδα εσωτερικού θορύβου που αντιστοιχούν στο 25% εκείνων που βίωναν οι “παππούδες” μας στο εσωτερικό ενός Ford Anglia του 1966.

Οι περισσότεροι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ότι ένας ήχος είναι διπλάσιος από κάποιον άλλο όταν είναι περίπου 10 decibel υψηλότερος. Στο video που θα δείτε πιο κάτω, έχει καταγραφεί ο μέγιστος θόρυβος στο εσωτερικό των αυτοκινήτων στα 50 χλμ./ώρα με 3η σχέση στο κιβώτιο (για μοντέλα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων).

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;