Έρχεται και εξωτερικός αερόσακος στα αυτοκίνητα (+video)

Προκειμένου να βελτιωθεί η παθητική ασφάλεια, στα μελλοντικά αυτοκίνητα έρχεται ο εξωτερικός αερόσακος της ZF. Δείτε πως λειτουργεί...

Μετά τη ζώνη ασφαλείας, οι αερόσακοι αποτελούν τη σημαντικότερη εφεύρεση για τη βελτίωση της παθητικής ασφάλειας. Αυτή τη στιγμή, στην Ευρώπη δεν υφίσταται αυτοκίνητο χωρίς αερόσακους στο εσωτερικό του. Η γερμανική ZF, όμως, θα φροντίσει ώστε σύντομα να υπάρχει και εξωτερικός αερόσακος στα αυτοκίνητα.

Η λειτουργία του είναι απλή, αλλά εξαιρετικά χρήσιμη. Το αυτοκίνητο περιβάλλεται από αισθητήρες LiPAR που «σκανάρουν» συνεχώς το οδόστρωμα. Σε περίπτωση που ανιχνευτεί ότι προμηνύεται σύγκρουση και είναι αναπόφευκτη, ενεργοποιείται ο αερόσακος.

Διαβάστε επίσης: Νέος, πρωτοποριακός αερόσακος από τον όμιλο Hyundai

Ο εξωτερικός αερόσακος που έχει παρουσιάσει η ZF προστατεύει το πλαϊνό τμήμα του οχήματος. Βρίσκεται αποθηκευμένος στις ποδιές, ακριβώς κάτω από τις πόρτες και εκτείνεται κατά το μήκος του οχήματος. Μόλις δοθεί η εντολή, ενεργοποιείται ο πυροκροτητής του αερόσακου. Χρειάζονται μόλις 100 χιλιοστά του δευτερόλεπτου ώστε να γίνει πλήρης έκταση.

Οι μελέτες που έχουν γίνει από την εταιρεία είναι αρκετά αισιόδοξες. Τα πειράματα απέδειξαν ότι ο εξωτερικός αερόσακος εμποδίζει κατά 30% κάποια εισβολή στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Επιπλέον, μειώνεται κατά 20-30% το ενδεχόμενο τραυματισμού κατά τη σύγκρουση.

Διαβάστε επίσης: Κίνδυνος θάνατος τα πόδια στο ταμπλό

Προκειμένου να μειωθεί το κόστος κατασκευής, η ZF αναφέρει ότι είναι εφικτό να χρησιμοποιηθούν οι ίδιοι αισθητήρες και για περισσότερες «έξυπνες» λειτουργίες του αυτοκίνητου. Για παράδειγμα, οι αισθητήρες για των εξωτερικών αερόσακων μπορούν ταυτόχρονα να προσφέρουν δεδομένα στο σύστημα διόρθωσης λωρίδας.

Ο διευθυντής συστημάτων για την ασφάλεια της ZF Group, Uwe Class, αναφέρει ότι τον επόμενο χρόνο είναι πιθανό να δούμε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με εξωτερικό αερόσακο.

https://www.youtube.com/watch?v=p8t9gKT1zqc

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;