Έτσι θα είναι η Toyota Supra της “Papadakis Racing” (+video)

Η αγωνιστική Toyota Supra που τροποποιήθηκε από την «Papadakis Racing» είναι έτοιμη να πατήσει πίστα. Δείτε πως είναι η τελική της μορφή...

Πριν από λίγο καιρό σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με την Toyota Supra της «Papadakis Racing». Πλέον το αγωνιστικό ιαπωνικό μοντέλο που θα πρωταγωνιστεί σε αγώνες Formula Drift είναι σχεδόν έτοιμο. Αυτές είναι οι πρώτες ψηφιακές φωτογραφίες που μας δείχνουν πως θα είναι.

Διαβάστε ακόμη: Σενάριο επιστροφής του ελληνικού αυτοκινήτου Pony με τιμή έκπληξη!

Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι η «Papadakis Racing» είναι μία ομάδα που εδρεύει στην Αμερική. Όπως ήδη θα διαπιστώσατε, το όνομα παραπέμπει σε κάτι το ελληνικό. Πράγματι, ιδρυτικό μέλος της ομάδας είναι ο Stephan Papadakis και το σχέδιό του είναι να πάρει μέρος στους μελλοντικούς αγώνες με μία βελτιωμένη Toyota Supra.

Διαβάστε επίσης: Η νέα Toyota Supra στα καλύτερά της

Κάτω από το καπό είναι ήδη γνωστό ότι βρίσκεται ο εξακύλινδρος twin-scroll turbo B58M30 χωρητικότητας 3 λίτρων. Έχει λάβει ήδη την «περιποίηση» της Papadakis Racing. Έτσι, η ιπποδύναμη του κινητήρα της νέας Toyota Supra έχει «εκτοξευθεί» στους 1.034 ίππους και η ροπή φτάνει τα 1.231 Nm.

Για να επιτευχθεί αυτή η απόδοση, τοποθετήθηκε διαφορετική ηλεκτρονική μονάδα ECU και νέο σύστημα ψεκασμού. Εννοείται πως το σύστημα υπερπλήρωσης έχει αντικατασταθεί και τη θέση του έχει πάρει ένα μεγαλύτερο της BorgWarner. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι διατηρήθηκε ο εργοστασιακός στροφαλοφόρος άξονας, αν και οι μπιέλες και τα έμβολα έχουν ενισχυθεί. Τέλος, οι επιδόσεις του αναφέραμε επιτεύχθηκαν με καύσιμο τύπου E85.

Διαβάστε επίσης: Η “Papadakis Racing” έκανε… βίδες τη νέα Toyota Supra (+video)

Η αγωνιστική Toyota Supra βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο. Μένει μόνο η τοποθέτηση του bodykit, αλλά οι φωτογραφίες μας δείχνουν με ακρίβεια πως θα είναι το τελικό αποτέλεσμα. Η εξωτερική εμφάνιση είναι προϊόν συνεργασίας της “Papadakis Racing”, του τμήματος TRD και του ανεξάρτητου σχεδιαστή Jon Sibal.

Ανυπομονούμε να την δούμε να καταστρέφει τα πίσω ελαστικά. Μέχρι τότε, όμως, δυναμώστε τα ηχεία και απολαύστε τη διαδικασία της δυναμομέτρησης.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;