Το ελληνικό Hypercar «Chaos» μας αποκαλύπτεται για πρώτη φορά, έστω και λίγο…

Θα χρειαστεί να περιμένουμε αρκετά μέχρι την επίσημη αποκάλυψη του ελληνικού hypercar. Μέχρι τότε, δείτε την πρώτη αποκαλυπτική φωτογραφία του Chaos...

Είναι ήδη γνωστό ότι μέχρι την επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ελληνικού hypercar θα επικρατεί άκρα μυστικότητα. Παρ’ όλα αυτά, ο ιδρυτής της εταιρείας, Σπύρος Πανόπουλος, μας δίνει τη δυνατότητα να σας παρουσιάσουμε την πρώτη φωτογραφία του Chaos. Ώρα να πάρετε μία γεύση από το πίσω μέρος.

“Εν αρχή ην το Chaos”: Εκεί όπου δημιουργείται το ελληνικό υπεραυτοκίνητο

Αυτό που βλέπετε στη νέα εικόνα είναι οι τετραπλή απόληξη του συστήματος εξάτμισης. Σύμφωνα με την ελληνική εταιρεία, η κατασκευή της πραγματοποιήθηκε εξ ολοκλήρου από τιτάνιο σε 3D εκτυπωτή. Μάλιστα, το τελείωμα είναι τρυπητό, όπως άλλωστε και τα περισσότερα εξαρτήματα του Chaos ώστε να διατηρηθεί το συνολικό βάρος σε χαμηλό επίπεδο.

Επίσημο: Στην παραγωγή το ελληνικό hypercar των 3.000 ίππων

Για να σας βοηθήσουμε να φανταστείτε το πίσω μέρος του ελληνικού hypercar, αξίζει να αναφέρουμε ότι οι απολήξεις βρίσκονται ανάμεσα στα δύο led φωτιστικά σώματα. Το αμάξωμα είναι βαμμένο στο χρώμα του γραφίτη και πάνω από τις εξατμίσεις βλέπουμε μία κίτρινη διπλή λωρίδα. Λέτε να διατρέχει και το υπόλοιπο αμάξωμα; Μόνο η ομάδα της Spyros Panopoulos Automotive το γνωρίζει!

Το τελευταίο στοιχείο που μπορούμε να αναφέρουμε είναι ότι το «μπρονζέ» εξάρτημα που βλέπουμε γύρω από την εξάτμιση. Ενδεχομένως να είναι κατασκευασμένο από Zylon. Πρόκειται για την πρώτη ύλη που, όπως μας έχει ξεκαθαρίσει ο Σπύρος Πανόπουλος, χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του monocoque σασί. Είναι ένα εξαιρετικά ανθεκτικό και άκαμπτο υλικό που χρησιμοποιείται κατά κόρον στη Formula 1. Σε σχέση με το carbon είναι έως και δέκα φορές πιο ακριβό.

Είναι απίστευτο το γεγονός ότι σχεδόν όλα τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν από την ελληνική εταιρεία, με κάποιες εξαιρέσεις που περιορίζονται για παράδειγμα στο σύστημα ανάφλεξης και τροφοδοσίας.

Η επίσημη ιστοσελίδα της Spyros Panopoulos Automotive είναι πλέον ενεργή και σας προτρέπουμε να την επισκεφθείτε!

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;