Honda: Καλές οι οθόνες αφής στο ταμπλό, αλλά…

Honda Jazz οθόνες αφής
Οι οθόνες αφής στα σύγχρονα αυτοκίνητα αποτελούν αναπόσταστο στοιχείο από τα ταμπλό τους αλλά η χρηστικότητα τους φτάνει έως ένα σημείο λέει η Honda.

Οι οθόνες αφής κυριαρχούν στην καθημερινότητα μας. Σχεδόν όλοι έχουμε μια τέτοια στην τσέπη μας (βλ. smartphone), ενώ και τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα φέρουν τουλάχιστον μια οθόνη αφής, ως μέρος του στάνταρ ή προαιρετικού εξοπλισμού τους.

Τα οφέλη στην παρουσίαση αλλά και στην διαχείριση διαφόρων συστημάτων ενός αυτοκινήτου που προσφέρουν οι οθόνες αφής είναι αδιαμφησβήτητα. Ωστόσο, όπως και με όλα σχεδόν τα πράγματα, υπάρχει και ένα όριο σε αυτά τα οφέλη, ειδικά από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με την καμπίνα ενός αυτοκινήτου και τα υποσυστήματα που καλείται κάποιος να χειριστεί σε αυτό το περιβάλλον.

Στο παραπάνω φαίνεται να συμφωνεί και η Honda που πιστεύει ακόμη στα φυσικά κουμπιά. Το ίδιο κάνει και το κοινό της προτάσσοντας μάλιστα κυρίως την μειωμένη απόσπαση προσοχής που προσφέρουν τα φυσικά κουμπιά αφού εντοπίζονται και “αναγωνρίζονται” πιο γρήγορα από τα δάκτυλα του οδηγού (έναντι των εικονικών χειριστηρίων), χωρίς ο τελευταίος να χρειάζεται να πάρει το βλέμμα του από τον δρόμο.

Τελευταία απόδειξη γι αυτό από τους Ιάπωνες αποτελεί το νέο και αποκλειστικά υβριδικό για την Ευρώπη Jazz. Στη νέα και σαφώς πιο hi-tech γενιά του μοντέλου της, η Honda θα μπορούσε να εξαλείξει παντελώς τα φυσικά κουμπιά, τουλάχιστον από την κεντρική κονσόλα του νέου Jazz. Μάθετε ό,τι χρειάζεται να γνωρίζετε για το νέο Jazz εδώ.

Το προηγούμενο Jazz διέθετε ήδη τέτοια χειριστήρια αφής. Ωστόσο η Honda εξέλιξε νέα για τις ρυθμίσεις του κλιματιστικού, σύμφωνα και με τα στοιχεία που συγκέντρωσε από τους δοκιμαστές της αλλά και από τους πελάτες της. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό Autocar, ο υπεύθυνος εξέλιξης του Jazz, Takeki Tanaka, δήλωσε ότι η Honda επέλεξε τα φυσικά χειριστήρια για να ελαχιστοποιήσει την απόσπαση προσοχής του οδηγού. Ο Ιάπωνας υποστήριξε ότι η προηγούμενη διαρρύθμιση ανάγκαζε τον οδηγό να παίρνει τα μάτια του από τον δρόμο για να εντοπίσει τα χειριστήρια του κλιματισμού κάτι που μείωνε σημαντικά την “διαισθητική” λειτουργία τους.

Η οριστική λύση πάντως στο ζήτημα της μείωσης του χρόνου που αποσπάται η προσοχή του οδηγού από τον δρόμο για την αλλαγή κάποιας ρύθμισης στο αυτοκίνητο φαίνεται ότι θα έρθει στο μέλλον από τα συστήματα φωνητικών εντολών. Αν δεν τα προλάβει η πλήρως αυτόνομη οδήγηση…

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;