Το επαγγελματικό με το μεγαλύτερο σερί παραγωγής στον κόσμο

Έχουν συμπληρωθεί 70 χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε το θρυλικό VW Transporter. Σήμερα μετρά πάνω από 13 εκατ. πωλήσεις και συνεχίζει ακάθεκτο...

Το πρώτο VW Transporter βγήκε από το εργοστάσιο τον Μάρτιο του 1950, με αποτέλεσμα να συμπληρώνει φέτος τα 70 χρόνια ιστορίας. Λίγα αυτοκίνητα κατόρθωσαν να παραμείνουν στην παραγωγή για τόσα χρόνια. Μάλιστα, είναι ήδη το επαγγελματικό όχημα με τη μεγαλύτερη διάρκεια παραγωγής στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Διαβάστε επίσης: Η Audi «έριξε» άκυρο στη Volkswagen λόγω…

Μέχρι σήμερα έχει περάσει από έξι γενιές και έχουν κατασκευαστεί πάνω από 13 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Όλα όμως ξεκίνησαν από το Τ1, το οποίο χρησιμοποιούσε τα μηχανικά μέρη του μικρότερου Beetle. Έμεινε στην αγορά ως το περίφημο «Bulli» και προσέφερε μεγάλη πρακτικότητα στους αγοραστές. Αρχικά προσφέρθηκε σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να έχει ωφέλιμο βάρος 750 κιλών και τη δεύτερη 8 θέσεις επιβατών.

e-Bulli: Αποκαλύφθηκε το “σύγχρονο” ηλεκτρικό Volkswagen T1

18 χρόνια αργότερα και έπειτα από 1,9 εκατομμύρια πωλήσεις, ήρθε η δεύτερη γενιά του Volkswagen T1. Βασικό της στοιχείο ήταν η συρόμενη πόρτα στην πλευρά του συνοδηγού και το ενιαίο παρμπρίζ. Έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1979, όπου και αντικαταστάθηκε από το Τ3, ενώ ξεπέρασε τα δύο εκατομμύρια αντίτυπα. Στην τρίτη γενιά είδαμε για πρώτη φορά επίπεδο κινητήρα πετρελαίου στη γκάμα, ενώ λίγο αργότερα ήρθαν και τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα.

Στις αρχές της δεκαετίας του ’90 παρουσιάστηκε το VW Transporter T4. Μέχρι το 2003, όπου και αντικαταστήθηκε, πωλήθηκαν 1,9 αντίτυπα. Σήμα κατατεθέν της τέταρτης γενιάς ήταν η μεταφορά του κινητήρα στο εμπρός μέρος και η διαθεσιμότητα του με σύστημα τετρακίνησης. Βέβαια, στην πέμπτη γενιά τοποθετήθηκε η ακόμα πιο εξελιγμένη 4MOTION τετρακίνηση με έναν πολύδισκο συμπλέκτη. Το Volkswagen Transporter T5 διατέθηκε από το 2003 έως το 2015 και πουλήθηκαν σχεδόν 1,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Σήμερα, βρισκόμαστε στην έκτη γενιά του θρυλικού πλέον «Bulli». Διαθέτει όλες τις τεχνολογίες της σύγχρονης αυτοκίνησης. Από το 2019 προσφέρεται η ανανεωμένη του έκδοση Τ6.1. Ας δούμε πως άλλαξε η σχεδιαστική φιλοσοφία της Volkswagen μέσα από τα 70 χρόνια ιστορίας του επαγγελματικού της μοντέλου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;