Δε θα συμμετάσχει ο Hayden Paddon στο WRC 2019

Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας με τον Sebastien Loeb και της επέκτασης εκείνης με τον Dani Sordo, ο Hayden Paddon ανακοίνωσε στην σελίδα του στα Social Media ότι δε θα συμμετάσχει στο WRC για το 2019.

Η δημόσια τοποθέτηση του Νεοζηλανδού οδηγού, που έχει κατακτήσει μία νίκη στην καριέρα του στο WRC, ήρθε σαν διάψευση της δήλωσης του επικεφαλής της Hyundai Motorsport, Michel Nandan, πως η ομάδα βρίσκεται σε συζητήσεις μαζί του ενόψει του 2019.

Έχοντας ουσιαστικά χάσει τη θέση του από τον Loeb, η Hyundai έκανε πρόταση στο Paddon να συμμετάσχει μόνο σε έναν αγώνα τη νέα χρονιά, κάτι που ο 31χρονος οδηγός όπως όλα δείχνουν δεν αποδέχθηκε.  Μάλιστα, στη δήλωσή του ο Paddon έβγαλε λίγη πικρία, καθώς εκείνος έκανε ακριβώς ότι του ζητήθηκε το 2018, κατακτώντας περισσότερους βαθμούς από τον Dani Sordo και αναλογικά από τον Andreas Mikkelsen, όμως αυτό δεν στάθηκε αρκετό ώστε να διατηρήσει τη θέση του στην ομάδα.

Θυμίζουμε, πως η δήλωση του Michel Nandan ήταν: “Βρισκόμαστε ακόμη σε συζητήσεις με τον Hayden, ώστε να δούμε πώς μπορούμε να συνεργαστούμε το 2019. Είναι ένα μεγάλο ταλέντο και ένας εξαιρετικό πρέσβης για την Hyundai Νέας Ζηλανδίας, καθώς ηγείται ποικίλων δραστηριοτήτων μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο Paddon δήλωσε στα προσωπικά του Social Media: “Δε θα υπάρξει WRC για εμάς. Ευχαριστούμε πολύ και απολογούμαστε σε όλους τους φίλους και υποστηρικτές μας, που έκαναν αυτό το απίστευτο ταξίδι πραγματικότητα. Οι τελευταίοι μήνες ήταν πολύ δύσκολοι πνευματικά, καθώς υπήρξαν πολλές συζητήσεις . Μας υποσχέθηκαν και είπαν πολλά πράγματα που δεν τελεσφόρησαν. Μετά την είσοδο του Sebastien Loeb στην ομάδα, μας προσφέρθηκε η συμμετοχή σε έναν αγώνα, που δε μπορούσε να αποτελέσει επιλογή. Κάναμε ότι μας ζητήθηκε φέτος, κινηθήκαμε με γνώμονα την ομάδα, ήμασταν δεύτεροι στην αναλογία βαθμών/αγώνα για την ομάδα, προσπαθήσαμε να κάνουμε τα πάντα με έναν ειλικρινή και έντιμο τρόπο και είμαστε περήφανοι για αυτό. Από τη μία είμαι πολύ απογοητευμένος για αυτή την εξέλιξη, όμως από την άλλη καταλαβαίνω ότι αυτά μπορούν να συμβούν στον επαγγελματικό αθλητισμό. Ήταν ένα απίστευτο ταξίδι, με απίστευτες αναμνήσεις, γνώρισα πολλούς καλούς ανθρώπους. Αυτή σίγουρα δε θα είναι η τελευταία φορά που ακούτε από εμένα, τα ράλι είναι στο αίμα μου και αυτό, είναι απλά μια λακκούβα στο δρόμο, το οποίο θα ξεπεράσουμε και θα επανέλθουμε.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;