Στους 530 ίππους το Audi RS4 με τις “βιταμίνες” της ABT

Audi RS4 ABT 2020
Ο διάσημος γερμανικός οίκος βελτιώσεων ABT πιάνει στα χέρια του το Audi RS4 και στέλνει την απόδοση του σε νέα ύψη, χωρίς να ξεχάσει και την αισθητική του αναβάθμιση.

Ειδικά σε αυτό το μαύρο χρώμα η γοητεία που ασκεί το Audi RS4 από τα χεράκια της ABT είναι αδιαμφισβήτητη. Ο μεγαλύτερος οίκος βελτιώσεων για Audi και VW μοντέλα έκανε για μία ακόμη φορά τα μαγικά του και βελτίωσε τόσο την απόδοση του 4κίνητου μοντέλου της Audi όσο και την εμφάνιση του.

Οι αλλαγές της ABT στο ήδη δυναμικό παρουσιαστικό του μοντέλου της γερμανικής εταιρίας είναι κομψά διακριτικές. Δίνουν ωστόσο αυτό το κάτι παραπάνω που ψάχνει κανείς για να ξεχωρίσει από το πλήθος. Οι ανθρακονημάτινοι αεραγωγοί στα εμπρός φτερά και το γυαλιστερό σπόιλερ στο πίσω μέρος συμπληρώνονται από τη νέα εξάτμιση της εταιρίας με τις τέσσερις μεγάλες ανθρακονημάτινες απολήξεις, με διάμετρο 102 χλστ. έκαστη. Το δικό τους ρόλο παίζουν φυσικά και οι νέες μαύρες ζάντες της ABT διαθέσιμες με διάμετρο 20-21 ίντσες, σε τρία σχέδια.

Προσοχή έχει δοθεί και στη δυναμική συμπεριφορά με τους Γερμανούς να προσφέρουν τα δικά τους ρυθμιζόμενα και σε ύψος αμορτισέρ και ελατήρια αλλά και διαφορετικές αντιστρεπτικές και για τους δύο άξονες.

Τα πιο μεγάλα νέα αφορούν βέβαια τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί κάτω από το καπό του RS4. Με μικρές αλλαγές που εντοπίζονται στη νέα κεντρική μονάδα ελέγχου της ABT, τη νέα εισαγωγή αέρα αλλά και τη βελτίωση στο σύστημα ψύξης, η απόδοση του V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων και δύο turbo κέρδισε 80 ολόκληρους ίππους και φτάνει πλέον στους 530. Κερδισμένη βγήκε παράλληλα και η ροπή με 80 επιπλέον Nm με το σύνολο να φτάνει στα 680 Nm.

Η εταιρία δεν ανακοινώνει προς το παρόν επιδόσεις για το βελτιωμένο RS4 με τα 0-100 χλμ./ώρα να αναμένονται σίγουρα ακόμη καλύτερα απότα μόλις 4,1 δευτερόλεπτα που χρειάζεται το στάνταρ RS4, το οποίο περιορίζει ηλεκτρονικά την τελική του ταχύτητα στα 250 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;