Τα μυστικά του κινητήρα της Porsche 911 Turbo S (+video)

Η απόδοση της νέας Porsche 911 Turbo S έφτασε στους 650 ίππους, αυξήθηκε δηλαδή κατά 70. Πώς τα κατάφεραν οι μηχανικοί της γερμανικής φίρμας;

Πριν από μερικές ημέρες παρουσιάστηκε επίσημα η κορυφαία έκδοση της Porsche 911 Turbo S. Ένα από τα κορυφαία χαρακτηριστικά της είναι η αύξηση της ιπποδύναμης κατά 70 ολόκληρους ίππους. Ας δούμε τα σημαντικότερα στοιχεία του εξακύλινδρου μοτέρ.

Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι στο πίσω μέρος του γερμανικού μοντέλου βρίσκεται ένα επίπεδος κινητήρας. Η χωρητικότητά του αγγίζει τα 3,8 λίτρα και την υπερπλήρωση αναλαμβάνει έναν twin-turbo σύστημα. Αποδίδει 650 ίππους, απόδοση αυξημένη κατά 70 ίππους, όπως ήδη αναφέραμε.

Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η νέα Porsche 911 Turbo S με 650 ίππους (+video)

Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο στην περίπτωση της Porsche 911 Turbo S, οι μηχανικοί προχώρησαν σε μερικές αναβαθμίσεις. Αρχικά, τοποθετήθηκαν δύο νέοι στροβιλοσυμπιεστές με αναβαθμισμένο σύστημα VTG (Variable Turbine Geometry). Πρόκειται για ένα σύστημα που μεταβάλλει τη γεωμετρία των πτερυγίων, ενώ η πίεση υπερπλήρωσης βρίσκεται στα 1,4 bar.

Η αρχή λειτουργίας είναι σχετικά απλή. Στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, όπου τα καυσαέρια δεν έχουν την απαιτούμενη κινητική ενέργεια, τα πτερύγια παραμένουν κλειστά. Με την αύξηση των στροφών λειτουργίας, ένας υδραυλικός μηχανισμός αυξάνει την επιφάνεια των πτερυγώσεων. Κάπως έτσι εξαλείφεται το φαινόμενο της υστέρησης (turbo lag).

Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ιδιαίτερα διαδεδομένη στους κινητήρες πετρελαίου. Αντίθετα, στην περίπτωση των βενζινοκινητήρων, η αυξημένη θερμοκρασία των καυσαερίων (τείνει στους 1.000°C) αποτελούσε σημαντικό εμπόδιο. Αυτό ίσχυε μέχρι το 2005, όπου τα σύγχρονα υλικά και ένα σύστημα ψύξης έδωσαν τη δυνατότητα τοποθέτησης VTG. To πρώτο αυτοκίνητο στο οποίο τοποθέτησε η Porsche τη συγκεκριμένη τεχνολογία ήταν η 911 (997) Turbo.

Τροποποίηση υπάρχει και στη σχεδίαση των συστημάτων εισαγωγής-εξαγωγής, ώστε να βελτιωθεί η αναπνοή του κινητήρα. Ταυτόχρονα, το κύκλωμα ψύξης είναι ανασχεδιασμένο. Εκτός από τους αυλούς εισαγωγής πίσω από τις πόρτες, υπάρχουν οπές και κάτω από την αεροτομή.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;