VW Golf GTI, GTE & GTD: Το κορυφαίο Golf με βενζίνη, diesel και ρεύμα

GOLF GTI
Λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση των κορυφαίων εκδόσεων του Golf στην Γενεύη, η VW παρουσίασε τα μοντέλα της διαδικτυακά.

To VW Golf όπως ήταν λογικό και αναμενόμενο, απέκτησε και τις κορυφαίες εκδόσεις με τα αρχικά GT, τα οποία συνοδεύονται από I, Ε και D. Έτσι, πλέον έχουμε ουσιαστικά το θρυλικό GTI και σε εκδόσεις εκτός από κινητήρα βενζίνης, με πετρέλαιο και ρεύμα.

Δείτε επίσης: “Ντοπαρισμένα” VW Golf GTI

Πάμε να δούμε όμως αναλυτικά τα κυριότερα σημεία της κάθε έκδοσης:

Golf GTI

  • Η 8η γενιά του μοντέλου

  • Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης. Ο κινητήρας του GTI είναι 2.0 λτ. τούρμπο (EA888 evo4) και αποδίδει 245 ίππους και 370 Nm ροπής

  • Ταχύτερες αλλαγές σχέσεων. Το DSG 7 σχέσεων (DQ381) με νέα τεχνολογία «shiftbywire» είναι ακόμη πιο γρήγορο 

  • Νέα φώτα. Προβολείς και φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, εξωτερικός και εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός.

  • GTI χάρισμα. «Ανοιχτός» μπροστινός προφυλακτήρας με αεροδυναμικά βοηθήματα GTI και κυψελωτή μάσκα, GTI διαχύτης με απολήξεις στα άκρα

  • Δυναμική εμφάνιση. Εντυπωσιακά μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ σχηματίζουν μια ενιαία οπτική γραμμή από το μπροστινό σπλίτερ έως τον πίσω διαχύτη

  • GTI τιμόνι. Νέο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι με δερμάτινη επένδυση και χειριστήρια αφής, διάτρητο δέρμα και διακριτικό κόκκινο σήμα GTI σε χρώμιο

Golf GTE

  • Εξηλεκτρισμένο και σπορ. Το νέο υψηλών επιδόσεων plugin υβριδικό συνδυάζει ηλεκτροκίνηση και συναρπαστική εμπειρία οδήγησης

  • Υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1.4 λτ. με ηλεκτρικό μοτέρ. Συνδυαστική ισχύς 245 ίππους και 400 Nm ροπής, το Golf GTE έχει φτάσει στο επίπεδο ισχύος του Golf GTI

  • Μηδενικών εκπομπών ρύπων. Με 50% μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο η μπαταρία χωρητικότητας 13 kWh διευρύνει την ηλεκτρική αυτονομία στα περίπου 60 χιλιόμετρα

  • Προνοητικός υβριδικός έλεγχος. Ο προηγμένος ηλεκτρονικός έλεγχος του GTE ενσωματώνει τα δεδομένα του GPS και της διαδρομής στη διαχείριση του κινητήριου συστήματος

  • IQ.DRIVE. Το Travel Assist προσφέρει στους οδηγούς του Golf GTE στοιχεία αυτόνομης οδήγησης με ενεργητική διεύθυνση, επιτάχυνση και επιβράδυνση

  • Εμφανισιακές διαφορές. Το GTE δεν έχει εμφανείς απολήξεις εξάτμισης (το GTI έχει στις άκρες δεξιά και αριστερά, το GTD έχει διπλή αριστερά)

  • GTE όργανα ελέγχου. Digital Cockpit και σύστημα πολυμέσων με ειδικό GTE μενού απεικονίσεων και πληροφοριών σχετικά με την ενεργειακή απόδοση και την αυτονομία

Golf GTD

  • Υπερτροφοδοτούμενος 2.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας. Με 200 ίππους και 400 Nm ροπής

  • Διπλό SCR καταλυτικό σύστημα. Η τεχνολογία TwinDosing μειώνει σημαντικά τα οξείδια του αζώτου (NOx) σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο

  • Πάντα αυτόματο. Το νέο Golf GTD λανσάρεται στις αγορές με στάνταρ το αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG)

Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε τα εξής:

  • Βενζίνη, υβριδικό και ντίζελ. Το Golf GTI και το εξηλεκτρισμένο Golf GTE έχουν ίδια ισχύ. Το Golf GTD έχει υψηλή ενεργειακή απόδοση στις μεγάλες αποστάσεις

  • Innovision Cockpit. Τα Golf GTI, GTE και GTD έχουν στάνταρ το Innovision Cockpit, την ενιαία μονάδα ψηφιακού πίνακα οργάνων και οθόνης πολυμέσων 10 ιντσών

  • Συνδεδεμένο συνεχώς. Οι υπηρεσίες We Connect στα GTI, GTE και GTD προσφέρουν συνδεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο, Internet Radio και άλλα online χαρακτηριστικά

  • Χαρισματικό design. Νέοι προφυλακτήρες, νέα σπόιλερ οροφής, νέος διαχύτης και νέο λογότυπο

  • GTI μιας νέας εποχής. Digital Cockpit με 30 οπίσθιους φωτισμούς πάνελ συμπεριλαμβανομένης της ιδιαίτερης επιλογής GTI

  • Φως, το χρώμιο μιας νέας εποχής. Για πρώτη φορά τα Golf GTI, GTE και GTD θα εξοπλίζονται στάνταρ με μια φωτιζόμενη λωρίδα στην μάσκα.

  • LED σε X-σχήμα. Πέντε φωτιστικά σημεία LED δημιουργούν τα φώτα ομίχλης στους προφυλακτήρες

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;