H DS Automobiles μας παρουσιάζει το νέο DS 9 (+videos)

2020 DS Automobiles νέο DS 9
To DS 9 με τις coupe επιρροές είναι το νέο sedan της DS Automobiles που έρχεται για να διευρύνει τη γκάμα της γαλλικής εταιρίας.

Ως μοντέλο για την παγκόσμια αγορά παρουσιάζει η DS Automobiles το νέο DS 9, το οποίο έρχεται να διευρύνει τις προσφερόμενες επιλογές στην γκάμα της απευθυνόμενο στους λάτρεις το sedan αμαξώματος.

Το νέο DS 9 είναι το τρίτο μοντέλο που προσθέτουν οι Γάλλοι, ως ανεξάρτητη μάρκα, στη γκάμα τους έπειτα απότα DS 7 Crossback και DS 3 Crossback. Στη σχεδίαση με τις coupe επιρροές ενσωματώνονται όλα εκείνα τα στοιχεία που κάνουν τα μοντέλα της DS να ξεχωρίζουν, όπως είναι η DS Wings γρίλια αλλά και τα εκλεπτυσμένης σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.

Η εκλεπτυσμένη σχεδίαση και οι μεγάλες δόσεις πολυτέλειας κάνουν την εμφάνιση τους στο εσωτερικό του DS 9 με το ταμπλό να έχει καλυφθεί πλήρως από δέρμα Nappa και τα επίσης δερμάτινα καθίσματα να φέρουν το χαρακτηριστικό μοτίβο “μεταλλικού μπρασελέ” ρολογιού χειρός. Το Alcantara παίρνει τη σκυτάλη για την επένδυση της οροφής και των σκιαδίων, ενώ κάνει την εμφάνιση του και στα χερούλια της πόρτας, ενώ διατίθεται και ως επιλογή για το σαλόνι του νέου μοντέλου.

Το εσωτερικό του DS 9, πέρα από τα προσεγμένα υλικά, θα χαρακτηρίζεται λογικά και από ευρυχωρία για τους επιβαίνοντες με το μήκος του γαλλικού sedan να ανέρχεται στα 4,93 μέτρα και το μεταξόνιο του να φτάνει τα επίσης εντυπωσιακά 2,9 μέτρα. Τα πίσω καθίσματα μάλιστα αυξάνουν ακόμη περισσότερο τα επίπεδα άνεσης καθώς είναι αεριζόμενα και θερμαινόμενα, ενώ προσφέρουν και λειτουργία μασάζ, με το τελευταίο να αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία σύμφωνα με τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρίας.

E-Tense και ισχύς έως 360 ίππους
Στον τομέα των συστημάτων κίνησης το DS 9 θα είναι διαθέσιμο από την πρώτη στιγμή με plug-in υβριδικό σύστημα, το οποίο αποτελείται από έναν PureTech κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων 320 Nm ροπής. Το σύστημα που ανακτά ενέργεια κατά την επιβράδυνση, φέρει και μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 11,9 kWh, ενώ η μέγιστη απόδοση του να ανέρχεται στους 225 ίππους. Το E-Tense προσφέρει και δυνατότητα κίνησης αμιγώς ηλεκτρικά με την αυτονομία να κινείται μεταξύ 40-50 χλμ και ταχύτητες κίνησης έως και 135 χλμ./ώρα.

Τρία προγράμματα διαχειρίζονται την απόδοση και λειτουργία του συστήματος, τα electric, Hybrid και Sport, με το τελευταίο να προσφέρει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον οδηγικά. Με τον φορτιστή που φέρει το DS 9 οι μπαταρίες του μπορούν να φορτίσουν σε 90 περίπου λεπτά της ώρας.

Σύντομα θα προστεθούν στην γκάμα και ισχυρότερες υβριδικές εκδόσεις, μια με κίνηση στους εμπρός τροχούς και ισχύ 250 ίππων και μία 4κίνητη με ισχύ που θα αγγίζει τους 360 ίππους. Για την αγορά της Κίνας θα υπάρχει και μια συμβατική έκδοση με κινητήρα βενζίνης 225 ίππων.

Προηγμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων
Το DS 9 φέρει επίσης την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και ενεργητική ανάρτηση της εταιρίας, η οποία μέσω κάμερας στο εμπρός μέρος, ελέγχει για ανωμαλίες στο δρόμο και προσαρμόζει ανάλογα το set up, αξιοποιώντας παράλληλα και μια σειρά από αισθητήρες που φέρει το μοντέλο της DS.

Παράλληλα το νέο μοντέλο των Γάλλων φέρει ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2 το οποίο λειτουργεί με ταχύτητες 0 έως και 180 χλμ./ώρα και ελέγχει την ταχύτητα αλλά και την πορεία του οχήματος. Η DS έχει εξοπλίσει το “9” και με άλλα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού όπως είναι το Park Pilot που αναγνωρίζει θέσεις πάρκινγκ και μπορεί να παρκάρει αυτοματοποιημένα το sedan, το πακέτο DS Safety, στο οποίο περιλαμβάνονται τα συστήματα νυχτερινής όρασης, παρακολούθησης κόπωσης του οδηγού αλλά και τα “έξυπνα” LED φώτα, όπως επίσης και το σύστημα παρακολούθησης “νεκρών” σημείων, το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης και το σύστημα αναγνώρισης των πινακίδων.

Η πωλήσεις του DS 9 αναμένεται να ξεκινήσουν στο δεύτερο μισό του 2020, τόσο για την αγορά της Κίνας όσο και για τον υπόλοιπο κόσμο.

Δείτε παρακάτω τα δύο videos Που έδωσαν οι Γάλλοι στη δημοσιότητα, το δεύτερο από τα οποία είναι σαφώς πιο αναλυτικό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;