“Κολασμένο” VW Beetle με ιαπωνική «καρδιά» 380 ίππων (+video)

Δέκα ολόκληρα χρόνια χρειάστηκαν για να ολοκληρωθεί η μετατροπή αυτού του VW Beetle. Γνωρίστε έναν γνήσιο Γερμανό με ιαπωνική «καρδιά» 380+ ίππων...

Πολύ μεράκι, ατελείωτες ώρες εργασίας και μερικές χιλιάδες ευρώ. Αυτή ήταν η «συνταγή» για τη μετατροπή ενός Σκαραβαίου στο απόλυτο VW Beetle με κινητήρα από Subaru. Το συγκεκριμένο project μας έρχεται από τη Νότια Αφρική και για να τελειοποιηθεί χρειάστηκαν σχεδόν 10 ολόκληρα χρόνια.

Εξωτερικά έχει αρκετά στοιχεία που το κάνουν πολύ «σκληροπυρηνικό», όπως η τεράστια αεροτομή στο πίσω μέρος. Αφού τελειοποιήθηκε η εξωτερική εμφάνιση, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην καμπίνα. Τα καθίσματα είναι αγωνιστικού τύπου bucket, οι ζώνες προέρχονται από την εταιρεία Momo, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ένα roll cage.

Βέβαια, η μεγαλύτερη έμφαση δόθηκε στα μηχανικά μέρη. Στο πίσω μέρος του VW Beetle τοποθετήθηκε ένας 2λιτρος boxer κινητήρας της Subaru. Είναι γνωστός με την κωδική ονομασία EJ20 και τον συναντάμε σε αρκετές γενιές των Impreza και Legacy. Βέβαια, στην προκειμένη περίπτωση η ισχύς ξεπερνά τους 380 ίππους. Για να επιτευχθεί αυτή η αύξηση της απόδοσης, αντικαταστάθηκε το σύστημα υπερπλήρωσης και τροφοδοσίας, με τοποθέτηση μεγαλύτερων μπεκ. Επιπλέον αναβαθμίσεις έγιναν στην πολλαπλή εισαγωγής και την εξάτμιση.

Subaru WRX STI EJ20: Το τέλος ενός θρύλου…

Πέρα από την αύξηση της ιπποδύναμης, μία σωστή μετατροπή απαιτεί ισχυρότερα φρένα και πιο αποτελεσματική ανάρτηση. Έτσι, το σύστημα πέδησης προέρχεται από μοντέλο της BMW, τα ελαστικά είναι τύπου semi-slick, ενώ τοποθετήθηκαν ρυθμιζόμενα coilover αμορτισέρ.

Στο video που ακολουθεί θα δείτε την παρουσίαση του «ντοπαρισμένου» Σκαραβαίου από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;