Alfa Romeo GTV: Γιατί όχι;

Τελικά φαίνεται πως οι Ιταλοί δεν είναι διατεθειμένοι μετά και την κοινοπραξία με τον όμιλο PSA να δώσουν στο αγοραστικό κοινό σπορ επιλογές.

Η Alfa Romeo προχώρησε πριν από λίγο καιρό σε ένα τεχνολογικό update της Giulia αλλά και της Stelvio. Επικαιροποίησε έτσι τα μοντέλα της στον τομέα των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, ενώ αναβάθμισε την εργονομία τους, κυρίως μέσω του βελτιωμένου συστήματος πολυμέσων.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για τις ανανεωμένες εκδόσεις των Alfa Romeo Giulia και Stelvio

Προφανώς όμως ένα μοντέλα το οποίο έχει παρουσιαστεί από το 2016, οπότε και γνωρίσαμε την Alfa Romeo Giulia, σίγουρα δεν μπορεί να πορευτεί για αρκετά χρόνια ακόμη, με μία ανανέωση. Πόσο μάλλον όταν ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος και πλέον υπάρχει και η επικείμενη κοινοπραξία με τον όμιλο PSA που φέρνει νέα δεδομένα.

Δεδομένα στα οποία δυστυχώς δεν υπάρχει η GTV. Το θρυλικό ιταλικό μοντέλο δεν υπάρχει στα πλάνα της ιταλικής μάρκας, τουλάχιστον όχι αυτή την στιγμή που μιλάμε. Βλέπετε η κοινοπραξία με τον γαλλικό όμιλο PSA εκτός από νέα δεδομένα έφερε και… αμηχανία στην ιταλική μάρκα, η οποία φαίνεται να βάζει τέλος σε διάφορα φιλόδοξα σχέδια που είχε όπως αυτά για την GTV και για την 8C Coupe.

Την θέση των δύο σπορ κουπέ μοντέλων φαίνεται πως παίρνουν δύο SUV στο πλάνο παραγωγής τουλάχιστον, ένα μικρό και ένα μικρομεσαίο, με το τελευταίο προφανώς να βασίζεται στην Tonale, την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.

Τα σχέδια της Alfa Romeo πάντως δεν αποθαρρύνουν τους οπαδούς της από το να οραματιστούν ή να ονειρευτούν αν θέλετε τη μελλοντική GTV. Έτσι, ο οπαδός της μάρκας και ανεξάρτητος σχεδιαστής/ψηφιακός δημιουργός LP Design μας δίνει μια γεύση από τις εικόνες που βλέπουμε, για το πως θα μπορούσε να είναι η νέα Alfa Romeo GTV.

Σε αυτήν βλέπουμε ένα άκρως δυναμικό εμπρός μέρος, το οποίο έχει ως σχεδιαστικό του επίκεντρο την κλασσική μάσκα της Alfa Romeo. Το καπό είναι αρκετά μυώδες, τα φτερά είναι φουσκωμένα και οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα είναι… προκλητικές. Προφανώς έχουμε να κάνουμε με την Quadrifoglio εκδοχή της μελλοντικής GTV, η οποία θα μπορούσε να είναι μία άκρως ενδιαφέρουσα εναλλακτική πρόταση της μελλοντικής BMW M4.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;