Seb, γύρνα ξανά

Ο Vettel βρίσκεται σε κρίση οδηγική και προσωπικότητας. Ο κόσμος της Formula 1 αναρωτιέται πότε θα δει τον παλιό καλό Γερμανό

Δομικό στοιχείο της προσωπικότητας ενός πρωταθλητή – και πόσο μάλλον ενός παγκόσμιου πολυπρωταθλητή – είναι η ολοκληρωτική έλλειψη μηχανισμού αυτοαμφισβήτησης. Όταν ο Vettel σβούριξε σαν πρωτάρης στον 6ο γύρο του ιταλικού Γκραν Πρι και ακολούθως επανήλθε στην πίστα με επικίνδυνο – για τους άλλους και τον εαυτό του – τρόπο, το μόνο που δεν πέρασε από το μυαλό του ήταν να αυτομαστιγωθεί. Στη Μόντσα τερμάτισε 13ος, με το ίδιο αυτοκίνητο που κέρδισε τον αγώνα ο Charles Leclerc. Στην Ιταλία θεωρούν τον Γερμανό τελειωμένο από τη Ferrari – και μάλλον θα ένιωθαν ανακούφιση εάν ο Seb ανακοίνωνε, π.χ., πως φεύγει από την ομάδα παρόλο που έχει άλλον ενάμιση χρόνο στο συμβόλαιό του ή αποσύρεται γενικώς από τη Formula 1 – οτιδήποτε τέλος πάντων αρκεί να αδειάσει τη γωνιά στο Μαρανέλο.

Για τους Τιφόζι οι έννοιες της επιείκειας και της υπομονής είναι άγνωστες – αν και οι ίδιοι θα έλεγαν πως δεν κάνουν τίποτε άλλο εκτός από το να επιδεικνύουν καρτερικότητα. Στο κάτω κάτω, ανέχονται την αφλογιστία της Ferrari από το 2007, όταν ο Kimi Raikkonen κατακτούσε το τελευταίο πρωτάθλημα οδηγών για τους Κόκκινους.

Το γεγονός είναι ότι ο Vettel μοιάζει να βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση απόδοσης, σαν να επιδιώκει να γνωρίσει τον χειρότερο δυνατό εαυτό του. Το γιατί συμβαίνει αυτό είναι σύνθετο: Έχει να κάνει με τα χαρακτηριστικά του φετινού μονοθεσίου και επίσης με το μυαλό του. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, ο Sebastian Vettel στα 32 του χρόνια και με τέσσερις παγκόσμιους τίτλους δεν είναι επ’ ουδενί «ξοφλημένος». Αλλά ακόμη κι αν ήταν, πολύ δύσκολα θα έφευγε από την F1 από την πίσω πόρτα και με το κεφάλι κατεβασμένο. Αν μη τι άλλο, αυτό δεν θα του το επέτρεπε το πνεύμα και η κληρονομιά που άφησε ο Michael Schumacher στον συμπατριώτη επίγονό του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;