Renault Megane R.S. Trophy-R: Έσπασε τα χρονόμετρα στη Suzuka

Renault Megane R.S. Trophy-R suzuka record
H διάσημη πίστα της Suzuka έχει ένα νέο κάτοχο ρεκόρ στην κατηγορία των προσθιοκίνητων μοντέλων στο "πρόσωπο" του Renault Megane R.S. Trophy-R.

Συνέχεια ρεκόρ για το καυτό hatchback της Renault. “Θύμα” του μετά και τα ρεκόρ που πέτυχε για την κατηγορία του στην πίστα του Nurburgring και του Spa-Francorchamps, ήταν η διάσημη ιαπωνική πίστα της Suzuka. Επί ιαπωνικού εδάφους το Megane R.S. Trophy-R κατάφερε να σταματήσει τα χρονόμετρα σε 2’25’’454 στο σιρκουί των 5,8 χιλιομέτρων. Οδηγός για μία ακόμη φορά ο έμπειρος Laurent Hurgon.

Ο εν λόγω χρόνος και νέο ρεκόρ κατηγορίας έρχεται να βελτιώσει την επίδοση του προηγούμενου κατόχου περισσότερο από τρία ολόκληρα δευτερόλεπτα. Η επιλογή της Suzuka για ένα ακόμη ρεκόρ μόνο τυχαία δεν είναι από τους ανθρώπους της γαλλικής εταιρίας. Σύμφωνα και με τη σχετική ανακοίνωση της Renault, η ιαπωνική αγορά αποτελεί την κορυφαία αγορά στον κόσμο για τα μοντέλα της γκάμας R.S., μπροστά από εκείνη της Γερμανίας αλλά και της μαμάς Γαλλίας. Ήδη η Renault Ιαπωνίας έχει καπαρώσει περισσότερα από 50 αυτοκίνητα. Οπότε και το σχετικό ρεκόρ έρχεται για να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τους δεσμούς της μάρκας με τους Ιάπωνες φίλους της αλλά και να δημιουργήσει και νέους φυσικά.

Ένας από τους λόγους που συνέβαλαν στην επίτευξη του νέου ρεκόρ ήταν και οι δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποίησαν οι Γάλλοι για το καυτό hatchback των 300 ίππων με τα αγωνιστικά γονίδια, ώστε να ταιριάζει καλύτερα και με τις προτιμήσεις του ιαπωνικού κοινού.

Διαβάστε εδώ ό,τι χρειάζεται να ξέρετε για το Megane R.S. Trophy-R, το ταχύτερο Renault όλων των εποχών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;