Όταν ιαπωνική μάρκα ήρθε στην Ευρώπη μέσω… Ελλάδας

Στην Ελλάδα έχουμε μια ιδιαίτερη σχέση αγάπης με τις ιαπωνικές μάρκες. Κάτι όχι τυχαίο, ειδικά για τη μάρκα που έκανε ευρωπαϊκή απόβαση στην Ελλάδα!

Και η ιαπωνική μάρκα στην οποία αναφερόμαστε είναι η Suzuki. Η πασίγνωστη και στην χώρα μας ιαπωνική εταιρεία ήταν αυτή που επέλεξε την χώρα μας για να κάνεις τις εξαγωγές της για πρώτη φορά επί ευρωπαϊκού εδάφους. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

Χρειάστηκαν περισσότερα από 100 χρόνια, ώστε να γίνει η Suzuki ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στον κόσμο. Τα σημαντικότερα στοιχεία της μάρκας είναι οι καινοτομίες που την χαρακτηρίζουν, η ποιότητα των αυτοκινήτων που φαίνεται στην καθημερινή χρήση τους, η ιδιαίτερη ταυτότητά τους αλλά και η τετρακίνησή σε αρκετές εκδόσεις των μοντέλων της.

Ένα ενδιαφέρον ιστορικό στοιχείο όμως είναι πως η Suzuki Motor Corporation, εγκαινίασε τις εξαγωγές της, με πρώτο προορισμό την Ελλάδα. Έτσι, η Ελλάδα έγινε η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που ανέλαβε την αποκλειστική διανομή των προϊόντων Suzuki.

Αυτό έγινε όταν η Suzuki ξεκίνησε την δραστηριότητά της στην Ελλάδα το 1967, όπου ο όμιλος Σφακιανάκη ανέλαβε την αποκλειστική εισαγωγή των αυτοκινήτων Suzuki.

Από τότε μέχρι σήμερα έχει περάσει κάτι περισσότερο από μισός αιώνας και η γκάμα των μοντέλων Suzuki πλέον χωρίζεται σε δύο κατηγορίες. Τα «έξυπνα» αυτοκίνητα πόλης, που τα χαρακτηρίζει η ευελιξία και οι χαμηλές καταναλώσεις καυσίμων και τα εκτός δρόμου μοντέλα. Πρωταγωνιστές για κάθε μέρα θα μπορούσαμε να πούμε εμείς.

Όσον αφορά την πορεία της ιαπωνικής μάρκας στην Ελλάδα, αυτή είναι γεμάτη επιτυχίες, σε σύγκριση με το σύνολο των Ευρωπαϊκών χωρών. Πιο συγκεκριμένα η Suzuki έχει τα τελευταία τουλάχιστον 10 χρόνια, πολύ υψηλότερο μερίδιο αγοράς από αυτό που κατέχει η μάρκα συγκριτικά με τις υπόλοιπες Ευρωπαϊκές αγορές. Πρακτικά ο μέσος όρος μεριδίου αγοράς στην Ευρώπη είναι 1,2% περίπου και στην Ελλάδα είναι γύρω στο 6%.

Επιτυχίες που προφανώς οφείλονται και στην οργάνωση αλλά και στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών του ομίλου Σφακιανάκη και αυτό αποδείχτηκε περίτρανα το 1996, όπου η Suzuki Motor Corporation βράβευσε την Ελλάδα, σαν την καλύτερη αντιπροσωπεία Suzuki στην Ευρώπη και την ανακήρυξε πρότυπο οργάνωσης και λειτουργίας για όλες τις Ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες Suzuki.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;