Διαπρεπείς Έλληνες: Θάνος Αθανάσουλας

Το επώνυμο Αθανάσουλας είναι γνωστό στους φίλους των αγώνων αυτοκινήτου από τη δεκαετία του '70, όταν οι Σταμάτης και Ηλίας Αθανάσουλας έκαναν τις πρώτες τους εμφανίσεις στα ράλι.

Κάπως έτσι προδιαγράφηκε η διαδρομή του μικρού τότε Θάνου, γιου του Σταμάτη, ο οποίος σπούδασε μηχανολογία, μετατρέποντας τα αγωνιστικά γονίδια σε σπουδές υψηλού επιπέδου, με αποτέλεσμα να εργάζεται για λογαριασμό της φημισμένης McLaren Automotive. Ας τον αφήσουμε να μας διηγηθεί την ιστορία του…

– Η εμπλοκή μου με την αυτοκίνηση ξεκίνησε σε ηλικία 7 ετών, όταν ο πατέρας μου  με πήγε στην  πίστα καρτ του Ασπρόπυργου. Αν και η ιδέα της οδήγησης με φόβισε λίγο, δεν άργησα να βρεθώ μέσα σε ένα τετράχρονο καρτ και έτσι απέκτησα το «μικρόβιο» που «κουβαλάω» μέχρι και σήμερα.

– Από μικρή ηλικία μου άρεσε να μαστορεύω, ανοίγοντας οτιδήποτε είχε βίδες, με τα δικά μου μάλιστα, εργαλεία. Τελειώνοντας το σχολείο αποφάσισα να εμβαθύνω στα παιδικά μου «μαστορέματα», οπότε διαπίστωσα πως η μηχανολογία μου ταιριάζει περισσότερο και θα μου επέτρεπε να τα συνεχίσω σε πιο επιστημονικό επίπεδο…

– Όταν ήμουν στο Λύκειο, διαπίστωσα ότι οι πανελλαδικές εξετάσεις δεν μου ταίριαζαν και θα έχανα αρκετό χρόνο μέχρι να πετύχω τον στόχο του πανεπιστημίου, οπότε επέλεξα την Αγγλία λόγω γλώσσας και επιπέδου σπουδών. Ήμουν τυχερός, καθώς έχοντας τη  συναισθηματική και οικονομική υποστήριξη των γονιών μου, βρέθηκα στο Πλύμουθ. Έπειτα, έκανα μεταπτυχιακό με βάση τη μηχανολογία αυτοκινήτου στο Κόβεντρι, την Μέκκα της αυτοκίνησης στην Αγγλία. Πλέον, ήμουν βέβαιος πως η επαγγελματική μου σταδιοδρομία θα βασίζεται στην αυτοκίνηση…

– Ξεκίνησα την εργασία μου στη McLaren  το 2012 και σήμερα είμαι υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος υποστήριξης σε όλο το δίκτυό της, που περιλαμβάνει  78 αντιπροσώπους σε 31 χώρες. Ο ρόλος μου είναι νευραλγικός, καθώς έρχομαι καθημερινά σε επαφή με τεχνικούς από την Κίνα μέχρι τον Καναδά, με στόχο την παροχή τεχνικής υποστήριξης στο υψηλότερο επίπεδο, ακολουθώντας τα standards της εταιρείας.

– Ακόμη και σήμερα, 6 χρόνια μετά το ξεκίνημα, κάθε στιγμή είναι ξεχωριστή. Δε θα ξεχάσω την πρώτη ημέρα που περπάτησα στο McLaren Technology Centre, αντικρίζοντας τα μονοθέσια που έγραψαν ιστορία με τον Ayrton και τον Alain, την McLaren F1 που κέρδισε στις 24h du Mans και πολλά ακόμη μοναδικά εκθέματα. Εκείνη τη στιγμή ένιωσα υπερηφάνεια για τον εαυτό μου και αυτό το συναίσθημα με συνοδεύει μέχρι σήμερα.

– Επιστήμη και τεχνολογία σημαίνουν πρόκληση. Εργαζόμενος σε μια εταιρεία όπως η McLaren, όπου όλα βασίζονται στην υψηλή τεχνολογία, είμαι υποχρεωμένος να ακολουθώ τους ρυθμούς της τεχνολογικής εξέλιξης με στόχο την παροχή των καλύτερων επιστημονικών συμβουλών στους πελάτες μας.

– Στόχος για το μέλλον είναι να κάνω τη δουλειά μου με την ίδια ενέργεια και πάθος, όπως την πρώτη ημέρα. Η McLaren συνεχίζει να είναι ο στόχος μου και για αυτό, θέλω κάθε μέρα να γίνομαι καλύτερος. Στην εταιρεία υπάρχουν πολλές εργασιακές ευκαιρίες και εξετάζω το μέλλον με γνώμονα, αυτό που κάνω να με ευχαριστεί.

Who is who: Ο Θάνος Αθανάσουλας γεννήθηκε το 1980 στη Αθηνα. Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός στο Plymouth της Αγγλίας και στη συνέχεια ολοκλήρωσε δυο μεταπτυχιακά με τίτλους Automotive Engineering και Engineering Management, σε Coventry και Bristol αντίστοιχα. Εργάζεται στην McLaren Automotive από το 2012, ενώ σήμερα έχει τον τίτλο του Senior Technical Support Specialist, παρέχοντας τεχνική υποστήριξη για όλα τα supercars της εταιρίας, όπως τα McLaren P1TM, McLaren 720S και McLaren 570S.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;