Νέο Isuzu D-MAX (+videos)

Πιστή στο ραντεβού που είχε ανακοινώσει πριν λίγες ημέρες, η Isuzu παρουσίασε το νέο της pick-up ενός τόνου. Ας το γνωρίσουμε μέσα από εικόνες και videos.

Το νέο Isuzu D-MAX είναι γεγονός. Το “αγροτικό” της ιαπωνικής μάρκας, βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του και αποκτά νέα έκδοση ουσιαστικά, μετά από οκτώ ολόκληρα χρόνια.

Οι αλλαγές είναι εμφανείς τόσο στο αμάξωμά του όσο και στο εσωτερικό του νέου Isuzu D-MAX, δικαιολογώντας έτσι τον χαρακτηρισμό “νέο”. Όλα τα πάνελ του αμαξώματος είναι ανασχεδιασμένα, ενώ το ίδιο ισχύει και για τα φώτα εμπρός και πίσω. Δεν υπάρχει σημείο επάνω στο ιαπωνικό pick-up που να μην έχει αλλάξει σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Φυσικά, κυρίαρχο ρόλο στην εμφάνισή του παίζει το εμπρός μέρος με τη μεγάλη μάσκα να πρωταγωνιστεί. Όσον αφορά τις εκδόσεις του αμαξώματος, θα το δούμε σε Spacecab και Double Cab, ενώ θα υπάρχει και η έκδοση V-Cross 4×4 με βελτιστοποιημένες εκτός δρόμου ικανότητες (βελτιωμένες γωνίες εισόδου, ράμπας και διαφυγής χάρη στην αυξημένη απόσταση από το έδαφος και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες).

Το εσωτερικό είναι και αυτό ανασχεδιασμένο και πιο σύγχρονο, ενώ σύμφωνα με την Isuzu έχει βελτιωθεί σημαντικά και η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Μάλιστα θα διαθέτει και τεχνολογικά συστήματα τελευταίας γενιάς, τόσο όσον αφορά την άνεση και την συνδεσιμότητα όσο και την οδική ασφάλεια.

Για το τέλος αφήσαμε τα μοτέρ του νέου Isuzu D-MAX. Το ιαπωνικό pick-up θα παίρνει πνοή από τον 3.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 190 ίππους και 450 Nm ροπής ή από τον αναθεωρημένο 1.9 λτ. πετρελαιοκινητήρα με απόδοση 150 ίππους και 350 Nm ροπής. Σε κάθε περίπτωση το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι χειροκίνητο με έξι σχέσεις, με τον μικρό κινητήρα να μπορεί να συνεργαστεί προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο.

Όσον αφορά τη μετάδοση τώρα, προφανώς και μιλάμε για σύστημα τετρακίνησης με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους δύο ή και στους τέσσερις τροχούς, με το πίσω διαφορικό να διαθέτει ηλεκτρομαγνητικό κλείδωμα.

https://www.youtube.com/watch?v=qP8yKX9nHe8

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;