Διαπρεπείς Έλληνες: Γιώργος Γεωργιάδης

Παρά το νεαρό της ηλικίας του, έφυγε από τη χώρα μας αμέσως μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του και πριν εισέλθει στην 4η δεκαετία της ζωής του, κατέχει ήδη σημαντική θέση σε μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο, το Volkswagen Group.

Ο Γιώργος Γεωργιάδης ξεκίνησε το ταξίδι του από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (Ε.Μ.Π.) και σήμερα βρίσκεται στο Wolfsburg της Γερμανίας, όπου και στεγάζεται το “στρατηγείο” του Volkswagen Group. Εργάζεται ως υπεύθυνος στον τομέα Στρατηγικής και Διαχείρισης Νέων Τεχνολογιών, έχοντας ήδη φέρει εις πέρας τη διαχείριση μέρους του project Volkswagen T-Roc και δείχνοντας για ακόμη μια φορά, πως οι Έλληνες επιστήμονες δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από τους Ευρωπαίους, Αμερικανούς και Ιάπωνες ομολόγους τους.

– Η σχέση μου με την αυτοκίνηση ξεκίνησε νωρίς. Φοιτώντας στη Γερμανική Σχολή Αθηνών και ερχόμενος σε επαφή με τη γερμανική κουλτούρα, βιομηχανία και αυτοκίνηση, στόχευσα στη μηχανολογία.  Έτσι πέρασα στο Ε.Μ.Π., όπου μεταξύ άλλων, υπήρξα ιδρυτικό μέλος της ομάδας Formula Student. Ήμουν πλέον βέβαιος πως ο κόσμος της αυτοκινητοβιομηχανίας με συγκινεί, οπότε, αποφοιτώντας και θέλοντας να εμβαθύνω περαιτέρω στην επιστήμη και τεχνολογία, επέλεξα να συνδυάσω διδακτορικό και εργασία στο τμήμα τεχνολογιών παραγωγής της VW.

– Ο λόγος που βρέθηκα στη Γερμανία είναι ότι, κατά την άποψή μου, οι Γερμανοί είναι κορυφαίοι σε παγκόσμιο επίπεδο στον τομέα της Μηχανολογίας. Για αυτό στόχευσα να εργαστώ στη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης, το Volkswagen Group, ώστε να έχω την ευκαιρία να κάνω πολλά και διαφορετικά πράγματα σε υψηλό επίπεδο. Το αποτέλεσμα ήταν η καθημερινή δουλειά να μου προσφέρει σπουδαίες εμπειρίες, μεγάλες προκλήσεις και συγκινήσεις.

– Το αντικείμενο της εργασίας μου είναι οι στρατηγικές και η διαχείριση νέων τεχνολογιών στον τομέα Ανάπτυξης, στοχεύοντας να εντοπίσουμε τις βασικές τεχνολογίες που θα κάνουν τα αυτοκίνητά μας πιο ελκυστικά και διαδραστικά στο μέλλον. Ασχολούμαι με στρατηγικές ανάπτυξης τεχνολογιών και καινοτομιών σε τομείς όπως οι ελαφριές κατασκευές και το 3D Printing. Προσωπική μου άποψη είναι πως οι νέες τεχνολογίες διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, ώστε να προσφέρει ένα πακέτο υπηρεσιών που θα έχουν μεν ως επίκεντρο το αυτοκίνητο, αλλά θα αφορούν τις μετακινήσεις συνολικά.

– Η κύρια διαφορά μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας είναι ότι εκεί, συχνά, αν αποδείξεις την αξία σου, θα πάρεις ευκαιρίες ανεξάρτητα από την ηλικία σου. Τέτοια περίπτωση για εμένα ήταν ο ρόλος μου στο management του T-Roc, μια ευκαιρία που δε νομίζω ότι θα έπαιρνα στην Ελλάδα στα 26 μου χρόνια. Αν και είναι δύσκολο να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους, εφόσον αυτό συμβεί δύσκολα την αναιρούν. Προσωπικά πήρα ευκαιρίες και είμαι ευγνώμων. Θα προσπαθήσω και εγώ με τη σειρά μου στο μέλλον να δώσω ευκαιρίες σε νέους με όραμα και όρεξη για δουλειά.

– Όνειρο για το μέλλον είναι να έχω τη δυνατότητα να εξελίσσομαι καθημερινά σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο. Ευελπιστώ να μου δοθεί η ευκαιρία να επιστρέψω στη χώρα μας, με συνθήκες που θα επιτρέψουν να προσφέρω κοινωνικά, εφόσον μου προσφέρουν την απαραίτητη ποιότητα ζωής.

Who is who: Ο Γιώργος Γεωργιάδης γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα. Σπούδασε Μηχανολόγος Μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και έκανε Διδακτορικό στον τομέα της “Βελτιστοποίησης γραμμών παραγωγής στην αυτοκινητοβιομηχανία” στη Volkswagen σε συνεργασία με το Ινστιτούτο  Κατεργασιών και Ελαφρών Κατασκευών του Πολυτεχνείου του Dortmund, Εργάζεται στη VW από το 2012, αρχικά στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών παραγωγής, στη συνέχεια στο Project Management του T-ROC από την πλευρά της παραγωγής και από τον Σεπτέμβριο του 2016, ως υπεύθυνος στον τομέα Στρατηγικής και Διαχείρισης Νέων Τεχνολογιών για το Volkswagen Group.

Η σειρά συνεντεύξεων “Διαπρεπείς Έλληνες” είναι αφιερωμένη σε συμπατριώτες μας οι οποίοι διακρίνονται στον τομέα τους στο εξωτερικό, τιμώντας με αυτό τον τρόπο και τη χώρα μας.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;