Νέο Audi RS4 Avant: Η δυναστεία συνεχίζεται

Η Audi δεν σταματά να μας εκπλήσσει το τελευταίο διάστημα, παρουσιάζοντας τη μία γρήγορη έκδοση μετά την άλλη. Την σκυτάλη αυτή την φορά πήρε το Audi RS4.

Το ανανεωμένο Audi RS4 είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στην γκάμα RS της γερμανικής μάρκας, αφού προηγήθηκαν τα RS6 Avant, RS7 Sportback, RS Q3 και RS Q3 Sportback. Όπως είναι λογικό οι αλλαγές δεν είναι μόνο αισθητικές αλλά και ουσιαστικές. Πάμε να τις δούμε λοιπόν.

Σχεδιαστικά το ανανεωμένο Audi RS4 Avant έχει να επιδείξει ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος, στο οποίο δεσπόζει η νέα μάσκα με την ανασχεδιασμένη γρίλια και τα επίσης νέα φώτα με τεχνολογία LED και προαιρετικά Full Matrix LED. Τα φτερά είναι “φουσκωμένα” τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ πίσω ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τον νέο αεροδυναμικό διαχύτη και τις οβάλ απολήξεις της εξάτμισης ολοκληρώνουν το παζλ των εξωτερικών αλλαγών.

Η καμπίνα του ανανεωμένου Audi RS4 Avant έχει και αυτές διαφοροποιήσεις και νέες τεχνολογίες. Το σύστημα πολυμέσων είναι το MMI τελευταίας γενιάς, ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός,. Υπάρχει φυσικά το head-up display για ενδείξεις στο παρμπρίζ όπως φαίνεται και στην σχετική εικόνα, το τιμόνι είναι νέο, ενώ νέα είναι και τα σπορ καθίσματα με τις δερμάτινες επενδύσεις.

Κάτω από το καπό του ανανεωμένου Audi RS4 Avant έχουμε τον 2.9 λτ. V6 βενζινοκινητήρα ο οποίος χάρη και στο twin-turbo αποδίδει 450 ίππους και 650 Nm ροπής. Για την μετάδοση της δύναμης και στους τέσσερις τροχούς συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και τετρακίνηση quattro που κατανέμει τη ροπή έως και 70% στον εμπρός άξονα και έως 85% στον πίσω.

Ενδεικτικό των ικανοτήτων του Audi RS4 Avant είναι πως για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 4,1 δλ. και έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα ή 280 χλμ./ώρα με το πακέτο RS Dynamic.

Τέλος, το ανανεωμένο Audi RS4 Avant έχει νέα ανάρτηση που το κρατά πιο χαμηλά στο έδαφος κατά 7 χλστ. ενώ προαιρετικά διατίθεται το RS Sport Plus με σύστημα Dynamic Ride Control.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;