Mitsubishi Lancer Evo: Επιστρέφει με μοτέρ που… διχάζει

Πολλά έχουν ακουστεί το τελευταίο διάστημα σχετικά με την επιστροφή ή όχι του Mitsubishi Lancer Evo στην ενεργό δράση. Ας δούμε ποιο είναι το επικρατέστερο σενάριο.

Η Mitsubishi μπορεί τελευταία να το έχει ρίξει στα SUV, φαίνεται όμως διατεθειμένη να επιστρέψει στις ρίζες της και να πλαισιώσει την γκάμα των μοντέλων της και με σπορ μοντέλο. Και αυτό δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από το Lancer Evo.

Το θρυλικό ιαπωνικό σεντάν μας συστήθηκε για πρώτη φορά το 1992, ως το μοντέλο που συνδύαζε τις επιδόσεις των supercars και την πρακτικότητα ενός τετράθυρου αυτοκινήτου. Πλέον και αρκετό καιρό μετά το τέλος της παραγωγής του, φήμες από την Ιαπωνία κάνουν λόγο για επιστροφή του αυτοκινήτου, με χείρα βοηθείας από την Renault.

Και αυτό η Mitsubishi πλέον αποτελεί μέρος της κοινοπραξίας Renault-Nissan και έτσι θα έχει την βοήθεια των Γάλλων, καθώς φαίνεται πως οι τελευταίοι είναι διατεθειμένοι να του παραχωρήσουν το μοτέρ 2.0 λτ. της επόμενης γενιάς Renault Megane RS, το οποίο θα αποδίδει 350 ίππους περίπου και θα συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Φυσικά, αυτά τα νέα μπορεί αν μην αρέσουν στους φανατικούς της ιαπωνικής μάρκας, είναι όμως αναγκαίο να συμβεί μια τέτοια σύμπραξη, προκειμένου το Evo να βγει στην παραγωγή. Εξάλλου δεν θα πρέπει να ανησυχούν και τόσο, καθώς το αυτοκίνητο θα παραμείνει κοντά στις ρίζες του, αφού θα είναι 2.0 λτ. τούρμπο, ενώ η τετρακίνησή του θα είναι εξελιγμένη εξολοκλήρου από τη Mitsubishi.

Όσον αφορά την πλατφόρμα του, το μελλοντικό Mitsubishi Lancer Evo, αν τελικά πάρει το πράσινο φως για να ξεκινήσει η εξέλιξή του, θα βασιστεί σε μία παραλλαγή της πλατφόρμας CMF που έχει εξελιχτεί από την κοινοπραξία Renault-Nissan-Mitsubishi.

Βέβαια πρέπει να τονίσουμε πως οι παραπάνω πληροφορίες όσο αξιόπιστες και αν είναι μπορεί να διαψευστούν από τις ίδιες τις εξελίξεις, αφού οι σχέσεις των Renault-Nissan δεν είναι και στο καλύτερο σημείο τους (πριν λίγο καιρό η Renault παραλίγο να πάρει διαζύγιο για να τα βρει με τον όμιλο FCA).

Πάντως, αξίζει να αναφέρουμε πως η αναβίωση του θρυλικού Mitsubishi Lancer Evo, αποτελεί προσωπικό στοίχημα του CEO της Mitsubishi Osamu Masuko.

Για την ιστορία να πούμε πως η παραγωγή του αυτοκινήτου σταμάτησε το 2017, ενώ πλέον το Lancer (όχι ως Evo φυσικά) διατίθεται στην Κίνα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;