Δοκιμή Mercedes E 200 Cabriolet

Δοκιμάζουμε την Mercedes E 200 Cabriolet, το μοντέλο που συνεχίζει την παράδοση της γερμανικής μάρκας στην κατηγορία των “ανοικτών” αυτοκινήτων.

Η συνεχιζόμενη αύξηση του μεριδίου των οχημάτων SUV έχει οδηγήσει στην συρρίκνωση των coupe και cabrio οχημάτων καθώς οι καταναλωτές στρέφονται σε επιλογές που καλύπτουν την πρακτικότητα, αφήνοντας στην άκρη το συναίσθημα. H Mercedes, ειδικά στην κατηγορία των Cabrio οχημάτων, είχε διαχρονική παρουσία η οποία φαίνεται πως δεν επηρεάστηκε από τις τάσεις της εποχής καθώς συνεχίζει να έχει πληθώρα τέτοιων μοντέλων. Για την ακρίβεια διαθέτει 5 διαφορετικές προτάσεις cabrio και roadster (CClass Cabrio, SLC, EClass Cabrio, SClass cabrio και MercedesAMG GT Roadster) καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών. Μια από τις πιο πρόσφατες προτάσεις στην κατηγορία αυτή είναι η νέα EClass Cabrio.

Αριστοκρατική εμφάνιση και πολυτέλεια σε κάθε σημείο
Οι μυώδεις επιφάνειες σε συνδυασμό με την μοναδική σχεδιαστική ταυτότητα του μοντέλου χαρίζουν ένα επιβλητικό αποτέλεσμα που δεν περνά απαρατήρητο. Είτε με την οροφή κλειστή είτε ανοικτή, η EClass Cabrio τραβάει τα βλέμματα όπου και αν βρεθεί. Οι επιρροές από την EClass Coupe είναι παραπάνω από εμφανής ενώ ο σχεδιασμός της υφασμάτινης κουκούλας, με διαφορετικές χρωματικές επιλογές δίνει μια ακόμα ξεχωριστή νότα πολυτέλειας. Μπαίνοντας κανείς στο σαλόνι της εντυπωσιάζεται από την πολυτέλεια και το φινίρισμα σε κάθε λεπτομέρεια. Δερμάτινες επιφάνειες, μοντέρνος σχεδιασμός και δυο μεγάλες οθόνες συνθέτουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Μάλιστα το αποτέλεσμα τις βραδινές ώρες είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό, με τον κρυφό φωτισμό να προσθέτει μια ακόμα νότα πολυτέλειας. Ο χειρισμός του Infotainment πραγματοποιείται είτε απευθείας από την οθόνη, είτε από το touchpad που βρίσκεται δεξιά από τον οδηγό, είτε από τα πλήκτρα στη δεξιά μεριά του τιμονιού. Παρά τις πολλές λειτουργίες του διαθέτει εύχρηστο μενού και έτσι η εξοικείωση μαζί του αποδεικνύεται αρκετά εύκολη.

Πρακτικές τεχνολογικές λύσεις
Υπάρχουν αρκετές, πρακτικές τεχνολογίες που καθιστούν την καθημερινότητα με την EClass cabrio ακόμα πιο ευχάριστη. Όπως για παράδειγμα το AIRCAP που μειώνει τους στροβιλισμούς του αέρα για τους εμπρός αλλά και τους πίσω επιβάτες. Με το πάτημα ενός διακόπτη εμφανίζεται ένας ανεμοθραύστης πίσω από τα προσκέφαλα των πίσω επιβατών ενώ ταυτόχρονα μια διακριτική αεροτομή στο πάνω μέρος του παρμπρίζ εμποδίζει τη ροή του αέρα προς την καμπίνα των επιβατών, καθιστώντας τις μετακινήσεις ευχάριστες ακόμα και με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 100 χλμ./ώρα. Παράλληλα το σύστημα θέρμανσης AIRSCARF που βρίσκεται στα προσκέφαλα, εξάγει ζεστό αέρα προς τον αυχένα και στην ουσία λειτουργεί σαν αόρατο κασκόλ καθιστώντας την οδήγηση ευχάριστη ακόμα και με χαμηλές θερμοκρασίες. Φυσικά η EClass Cabrio διαθέτει μια τεράστια λίστα με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει η Mercedes.

Ιδανική για καλοκαιρινές βόλτες
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας πραγματοποιήσαμε αρκετά χιλιόμετρα τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και σε αυτοκινητόδρομο. Είτε με την οροφή ανοικτή είτε κλειστή (η όλη διαδικασία χρειάζεται μόλις 20’’ και μπορεί να πραγματοποιηθεί με ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα με το πάτημα ενός διακόπτη) είναι απολαυστική. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και με την οροφή κλειστή δύσκολα αντιλαμβάνεσαι πως πρόκειται για cabrio αυτοκίνητο με υφασμάτινη οροφή. Η μόνωση που προσφέρει είναι μοναδική και φυσικά απουσιάζει παντελώς το «φούσκωμα» της οροφής. Ακόμα και με ταχύτητες που πλησίαζαν τα όρια των αυτοκινητοδρόμων η EClass Cabrio συμπεριφερόταν σχεδόν σαν ένα coupe όχημα με πλήρη απουσία αεροδυναμικών θορύβων και στρεβλώσεων. Από εκεί και πέρα όταν η οροφή ανοίγει η οδήγηση γίνεται ακόμα πιο απολαυστική ενώ με το σύστημα AIRCAP, που αναλύσαμε παραπάνω, δεν κουράζει τους επιβάτες ακόμα και μετά από αρκετά χιλιόμετρα διαδρομής

ΚινητήραςΚιβώτιο
H Mercedes E 200 Cabrio εξοπλίζεται με ένα υπερτροφοδοτούμενο, 2.0 λτ. κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 184 ίππους και συνδυάζεται ιδανικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 9 σχέσεων, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Η επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. έρχεται σε 8,1’’ και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 234 χλμ./ώρα. Το σύνολο είναι ιδανικό για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου ενώ υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση.

Η Ε 200 Cabrio διατίθεται σε δύο διαφορετικές εκδόσεις βενζίνης και δύο πετρελαίου, ενώ στη κορυφή τοποθετείται η MercedesAMG E 53 με ιπποδύναμη που φτάνει τους 457 ίππους. Η τιμή για την βασική έκδοση Ε 200 Cabrio ξεκινά από τα 78.101 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;