Νέα Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake με 421 ίππους (+video)

Ήταν θέμα χρόνου, μετά την παρουσίαση των A 45 AMG και CLA 45 AMG να δούμε την ανάλογη έκδοση και για την CLA Shooting Brake.

Πρώτα γνωρίσαμε τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα μαζικής παραγωγής. Μετά είδαμε τις Mercedes-AMG A 45 και CLA 45 4MATIC και πλέον ήρθε η ώρα να δούμε την ισχυρότερη έκδοση στην εκδοχή της Mercedes CLA Shooting Brake.

Και σε αυτή την περίπτωση φυσικά το γερμανικό “αστέρι” παίρνει πνοή από τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα, ο οποίος βγαίνει σε δύο εκδόσεις. Στην περίπτωση της “απλής” Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake αποδίδει 387 ίππους και ροπή 480 Nm μεταξύ 4750-5000 στροφών, ενώ στην πιο δυνατή εκδοχή της S 4MATIC+ έχει ισχύ 421 ίππων και ροπή 500 Nm, μεταξύ 5000-5250 στροφών.

Τιμές που εξασφαλίζουν 0-100 σε 4,0” για την ισχυρότερη έκδοση και σε 4,1” για την βασική. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, στην περίπτωση της S περιορίζεται στα 270 χλμ./ώρα ηλεκτρονικά, ενώ στην περίπτωση της έκδοσης των 387 ίππων περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.

Το αυτοκίνητο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT 8 σχέσεων και διαθέτει τετρακίνηση 4MATIC. Μάλιστα, χάρη σε δύο πολύδισκους συμπλέκτες, έναν για κάθε τροχό, το πίσω διαφορικό προσφέρει στις εκδόσεις 4MATIC+, δυνατότητα κατανομής ροπής μέσω του AMG Torque Control. Ταυτόχρονα, εφοδιάζεται με ειδικό προφίλ οδήγησης “Drift Mode”, κάνοντας έτσι το αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται περισσότερο… πισωκίνητα. Στάνταρ είναι και το Race-Start, το οποίο επιτρέπει την βέλτιστη επιτάχυνση από στάση, ανάλογα με τις συνθήκες του οδοστρώματος.

Η Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake στην έκδοση S έχει ως στάνταρ το AMG Dynamic Select με 6 προφίλ οδήγησης. Αυτά είναι τα “Slippery”, “Comfort”, “Sport”, “Sport +”, “Individual” και “Race” και διαφοροποιούν τα επιμέρους χαρακτηριστικά όπως απόκριση κινητήρα, αλλαγές ταχυτήτων, ήχο προκειμένου να προσαρμόσουν το αυτοκίνητο στις εκάστοτε απαιτήσεις του οδηγού. Αντίστοιχη δυνατότητα παρέχεται και μέσω του AMG Dynamics, σχετικά με την τετρακίνηση. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα Basic, Comfort, Sport, Pro, Advanced και Master, μέσω των οποίων επηρεάζεται ο τρόπος που μεταφέρεται η ροπή στο δρόμο, από το σύστημα τετρακίνησης. Αλλαγές έχουν γίνει και στον τομέα της ανάρτησης, όπου επίσης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 3 προφίλ, χάρη στο AMG Ride Control.

Όσον αφορά την καμπίνα της Mercedes-AMG CLA 45 4MATIC+ Shooting Brake, αυτή ξεχωρίζει για την ποιότητα κατασκευής της και την κορυφαία λέξη της τεχνολογίας με την οποία εξοπλίζεται. Φυσικά, τα καθίσματα, το τιμόνι και οι κόκκινες λεπτομέρειες φροντίζουν ώστε να αναδείξουν τον δυναμισμό του εσωτερικού, ενώ το γνωστό πλέον σύστημα MBUX με τις δύο οθόνες, βρίσκεται σε περίοπτη θέση και προσφέρει επικοινωνία οδηγού αυτοκινήτου με φωνητικές εντολές. Φυσικά ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, ενώ διαθέτει ειδικά γραφικά για την έκδοση AMG.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;