Δοκιμή Toyota Aygo Auto

Το Toyota Aygo ανανεώθηκε πριν από μερικούς μήνες και εμείς το δοκιμάζουμε στην απόλυτη έκδοση... πόλης με το αυτόματο, σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το Toyota Aygo είναι ο ορισμός του αυτοκινήτου πόλης, αλλά αυτό το ξέραμε από την πρώτη γενιά του. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι πόσο καλύτερη μπορεί να γίνει η δεύτερη γενιά του και για αυτό το λόγο ζητήσαμε από την Toyota να το δοκιμάσουμε. Και η ελληνική αντιπροσωπεία της ιαπωνικής μάρκας μας παραχώρησε για δοκιμή την έκδοσή του με το αυτόματο, σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως θα δείτε και πιο κάτω. Πάμε λοιπόν να γνωρίσουμε το λιλιπούτειο μοντέλο της Toyota στην ανανεωμένη του εκδοχή.

Αισθητές οι αλλαγές στην εμφάνιση
Σκοπός της Toyota ήταν η δεύτερη γενιά του Aygo να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα πόλης και αυτό το κατάφερε κυρίως με την σχεδιαστική προσέγγιση που ακολούθησε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου με τα κάθετα φώτα. Και αυτό παραμένει ως έχει. Κατά τα άλλα όμως το εμπρός μέρος έχει αλλάξει μάσκα, ενώ οι προφυλακτήρες είναι ανασχεδιασμένοι και στα δύο άκρα. Οι προβολείς είναι και αυτοί ανασχεδιασμένοι, υπάρχουν LED φώτα ημέρας και οι δυνατότητες εξατομίκευσης είναι πολλές, ώστε να φέρετε την εμφάνιση του αυτοκινήτου στα μέτρα σας.

Μικροαλλαγές στο εσωτερικό
Το εσωτερικό της ανανεωμένης έκδοσης του Toyota Aygo δεν έχει να επιδείξει σημαντικές αλλαγές. Το κέντρο του ενδιαφέροντος είναι η οθόνη αφής 7,0 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, που βρίσκεται στο μέσον του ταμπλό. Αυτό είναι αρκετά εξελιγμένο, έχει καλύτερη απόκριση και δέχεται και φωνητικές εντολές. Ελαφρώς ανασχεδιασμένος είναι και ο πίνακας οργάνων, ενώ οι δυνατότητες εξατομίκευσης του εσωτερικού είναι περισσότερες από ποτέ. Σε χώρους η καμπίνα παραμένει ως είχε. Ευρύχωρη για τέσσερις ενήλικες, με αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και με τις πόρτες να ανοίγουν αρκετά, ώστε να διευκολύνεται η είσοδος/έξοδος από το αυτοκίνητο. Ο χώρος αποσκευών είναι στα 168 λίτρα, ενώ τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται.

Πιο πολιτισμένο και δυνατό
Αναμφίβολα από τις σημαντικότερες αλλαγές στο ανανεωμένο Toyota Aygo είναι αυτή που βρίσκεται κρυμμένη κάτω από το καπό. Ο λόγος για το αναβαθμισμένο βενζινοκινητήρα Euro 6.2 ο οποίος πλέον έχει ονομαστική ισχύ 72 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 4.400 σ.α.λ. Πέρα από τα νούμερα, στην πράξη το σημαντικό είναι πως πρόκειται για ένα μοτέρ με ποιοτικότερα χαρακτηριστικά λειτουργίας, το οποίο κινεί πιο σβέλτα το αυτοκίνητο. Αν και δεν είναι το ζητούμενο από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ενδεικτικά αναφέρουμε πως το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 15,2 δλ. και η τελική ταχύτητα είναι στα 160 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωσή του αυτή είναι στα 4,2 λίτρα/100 χλμ. ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι στα 95 γρ./χλμ. CO2. Οδηγικά, το ανανεωμένο Toyota Aygo είναι υποδειγματικό για αυτοκίνητο πόλης. Ο μικρός κύκλος στροφής του στα 9,6 μ. το καθιστά εξαιρετικά ευέλικτο, είναι ευκολοδήγητο, προσφέρει καλή περιμετρική ορατότητα και παρκάρει εύκολα (ακόμη πιο εύκολα με την κάμερα οπισθοπορείας). Η ανάρτησή έχει καλή απόσβεση με τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ στον αυτοκινητόδρομο ελέγχει ικανοποιητικά τις αντιδράσεις του αμαξώματος. Όσον αφορά το αυτόματο κιβώτιο με τη σειριακή λειτουργία και αλλαγές είτε από τον επιλογέα ή από τα χειριστήρια στο τιμόνι, είναι ότι πρέπει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, καθώς αποτελεί το ιδανικό αγχολυτικό για τις μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον.

Το Toyota Aygo ξεκινά κάτω από τα 10.000 ευρώ, συγκεκριμένα από τα 9.590 ευρώ (με προωθητικό πρόγραμμα Toyota), ενώ η έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τα 12.180 ευρώ. Φυσικά πρέπει να τονίσουμε το Toyota Aygo συνοδεύεται από έξι χρόνια εγγύηση (ή 180.000 χλμ.) για όλα τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;