Δοκιμή Kia Picanto 1.0 Turbo 100 PS X-Line

Το Kia Picanto αποτελεί ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα πόλης αυτή τη στιγμή και στην έκδοση X-Line έρχεται να δείξει τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του.

Το Kia Picanto από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε ως και σήμερα αποτελούσε πάντοτε μία αξιόλογη επιλογή στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης. Φυσικά, πλέον στην τρίτη γενιά του βλέπει κορυφή, καθώς δεν υστερεί πουθενά, ενώ έχει και μεγάλη γκάμα εκδόσεων και κινητήρων. Αυτό το αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το Picanto X-Line το οποίο στην έκδοση με τον 1.0 λτ. Turbo κινητήρα είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο που ξεχωρίζει μάλιστα από τον ανταγωνισμό.

Εμφάνιση που σε κερδίζει
Το Kia Picanto X-Line μαγνητίζει το βλέμμα από την πρώτη στιγμή. Πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα εμφανισιακά στην κατηγορία του. Το σχήμα του είναι αρκετά σύγχρονο και το έντονο ανάγλυφο του αμαξώματος χαρίζει επιπλέον δυναμισμό. Εκτός όμως από αυτά τα στοιχεία, τα οποία εξάλλου συναντάμε και στις υπόλοιπες εκδόσεις, το Picanto X-Line έχει να επιδείξει λαχανί λεπτομέρειες στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, ποδιά από χρώμιο εμπρός και πίσω καθώς και μαύρα προστατευτικά πλαστικά, περιμετρικά στο αμάξωμα. Αυτά τα τελευταία στοιχεία είναι εξάλλου και αυτά που υπογραμμίζουν τον crossover χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το παζλ των αλλαγών ολοκληρώνουν οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και η διπλή απόληξη εξάτμισης.

Ευρύχωρο και ποιοτικό
Το εσωτερικό του Kia Picanto X-Line συνεχίζει στους ίδιους… σχεδιαστικούς ρυθμούς με το αμάξωμα. Οι χρωματικοί συνδυασμού είναι στο ίδιο ύφος, ενώ τα υλικά αν και σκληρά στο σύνολό τους είναι ευχάριστα στην όψη και με πολύ καλή συναρμογή. Η οθόνη αφής 7 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, το δερμάτινο σαλόνι και η ηλιοροφή σίγουρα είναι στοιχεία που σε κάνουν να αισθάνεσαι πως είσαι σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας και κάνουν την παραμονή στο Picanto ακόμη πιο ευχάριστη. Το τιμόνι είναι δερμάτινο και διαθέτει χειριστήρια, ενώ τα πεντάλ είναι αλουμινένια. Και στην περίπτωση του X-Line οι χώροι παραμένουν σε κορυφαίο επίπεδο για την κατηγορία. Τέσσερις ενήλικες θα φιλοξενηθούν άνετα στην καμπίνα, ενώ ο χώρος αποσκευών των 255 λίτρων αυξάνεται στα 1.010 με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.

Μοτέρ για… φίλημα!
Ακόμη μία έκπληξη σε περιμένει με το που κάνεις τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι του Kia Picanto X-Line και αυτή είναι το μοτέρ. Το 3κύλινδρο βενζινοκίνητο τούρμπο σύνολο 1.0 λτ. T-GDi των 100 ίππων στις 4.500 σ.α.λ. και των 172 Nm από τις 1.500 έως και τις 4.000 σ.α.λ. Είναι εξαιρετικό σε απόκριση και επιδόσεις. Καθιστά το Picanto X-Line ικανό να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 10,1 δλ. και χαρίζει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με μέση κατανάλωση 5,7 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 130 γρ./χλμ. Η οδική συμπεριφορά του Kia Picanto X-Line έχει διαφοροποιηθεί ελάχιστα σε σχέση με αυτή των απλών εκδόσεων καθώς μιλάμε για μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος κατά 1,5 εκ. Φυσικά αυτό δεν συνεπάγεται εκτός δρόμου ικανότητες αλλά μια πιο… ανέμελη κίνηση σε βατούς χωματόδρομους (ή δρόμους με λιμνάζοντα νερά). Φυσικά το Picanto και στην έκδοση X-Line παραμένει ένα ευκολοδήγητο αυτοκίνητο, αρκετά ευέλικτο σε αστικό περιβάλλον, με ισχυρά φρένα, ικανοποιητικό σε αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων και βελτιωμένη περιμετρική ορατότητα, λόγω του αυξημένου ύψους του.

Το Kia Picanto 1.0 Turbo 100 PS X-Line κοστίζει 14.990 ευρώ, ενώ με την έκπτωση που τρέχει αυτό το διάστημα μπορείτε να το αποκτήσετε με όφελος 700 ευρώ. Φυσικά, αξίζει να σημειώσουμε πως το αυτοκίνητο διατίθεται με 7ετή εργοστασιακή εγγύηση (μεταβιβάσιμη στον επόμενο ιδιοκτήτη) ή 150.000 χλμ. Όσον αφορά τον εξοπλισμό του, αυτός είναι πλουσιοπάροχος για τα δεδομένα της κατηγορίας, πόσο μάλλον στην συγκεκριμένη έκδοση που έχει και τα στοιχεία που αναλύσαμε πιο πάνω.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;