Ράλι Σαρδηνίας: Θρίλερ μέχρι τέλους (+highlights)

Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από απρόοπτα μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του πιο απροσδόκητου βάθρου της φετινής χρονιάς

Το WRC συνεχίστηκε με το χωμάτινο Ράλι Σαρδηνίας, να αποτελεί τον 8ο φετινό αγώνα του θεσμού. Οι υψηλές θερμοκρασίες, η σκόνη και η φύση των ειδικών διαδρομών δυσκόλεψε τα πληρώματα. Έτσι, τα απρόοπτα ήταν πολλά και είχαν διάρκεια κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή. Αυτό οδήγησε σε ένα εντελώς απροσδόκητο τελικό αποτέλεσμα, με μια ασυνήθιστη πρώτη τριάδα.

Highlights Ε.Δ. 1-5

Οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι είχαν προηγηθεί μετά την πρώτη ημέρα εκμεταλλευόμενοι την καλή σειρά εκκίνησης, αναδείχθηκαν νικητές κυριολεκτικά στο Stop της τελευταίας ειδικής διαδρομής. Τότε που, ολοκληρώνοντας την προσπάθειά τους, ενημερώθηκαν πως οι Ott Tanak-Martin Jarveoja (Toyota Yaris WRC) είχαν χάσει πολύ χρόνο. Οι Εσθονοί, ξεκίνησαν την Power Stage μήκους 6,86 χιλιομέτρων έχοντας διαφορά ασφαλείας. Ωστόσο, το σύστημα διεύθυνσης παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα ένα τετ-α-κε. Στη συνέχεια, επανήλθαν στο δρόμο όμως η έλλειψη υδραυλικής υποβοήθησης κόστισε κάτι περισσότερο από 2 λεπτά και τους έριξε στην 5η θέση της τελικής κατάταξης. Οι Tanak-Jarveoja ήταν το ταχύτερο πλήρωμα του αγώνα, έχοντας κερδίσει τις περισσότερες ειδικές από κάθε άλλο. Μάλιστα, τη δεύτερη ημέρα κέρδισαν όλες τις ειδικές διαδρομές!

Highlights Ε.Δ. 10-12

Δεύτεροι τερμάτισαν οι Teemu Suninen-Jarmo Lehtinen (Ford Fiesta WRC), στον πρώτο τους κοινό αγώνα. Ο νεαρός Φινλανδός, βρήκε στο πρόσωπο του πολύπειρου συμπατριώτη του, που είχε ανέβει 69 φορές στο βάθρο με τον Mikko Hirvonen, έναν δάσκαλο εντός του αυτοκινήτου. Στο βάθρο ανέβηκαν και οι Andreas Mikkelsen-Anders Jaeger (Hyundai i20 Coupe WRC), οι οποίοι ξεπέρασαν κατά μόλις 0,9 δευτερόλεπτα τους Elfyn Evans-Scott Martin (Ford Fiesta WRC), στην τελευταία διαδρομή του αγώνα.

Highlights Ε.Δ. 13-14

Όπως προαναφέραμε, στην 5η θέση τερμάτισαν οι Tanak-Jarveoja, ενώ μια θέση πιο πίσω βρέθηκαν οι Thierry Neuville-Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC). Οι Βέλγοι προβληματίστηκαν την πρώτη ημέρα από λάθος επιλογή ελαστικών και δύο δικά τους λάθη. Πάντως, ο Neuville δε βρήκε σε κανένα σημείο το σωστό “στήσιμο” του αυτοκινήτου, αφήνοντας αιχμές για λανθασμένη προετοιμασία κατά τη διάρκεια των δοκιμών πριν τον αγώνα, του γνωστού και ως PET (Pre Event Testing).

Highlights Ε.Δ. 15-17

Στην 7η θέση βρέθηκαν οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Citroen C3 WRC), εμπρός από τους Kris Meeke-Seb Marshall (Toyota Yaris WRC). Οι Βρετανοί διεκδικούσαν μία θέση στο βάθρο μέχρι την τελευταία ειδική του Σαββάτου, όταν ένα κλατάρισμα τους ανάγκασε να αλλάξουν ελαστικό μέσα στη διαδρομή και να χάσουν περίπου 2 λεπτά. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι δύο κορυφαίοι συνδυασμοί του WRC 2 Pro. Ο λόγος για τους Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen και Jan Kopecky-Pavel Dresler, οι οποίοι μοιράστηκαν τα δύο τελευταίας εξέλιξης, εργοστασιακά Skoda Fabia R5.

Highlights Ε.Δ. 18-19

Τι συνέβη με τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia; Οι Γάλλοι, πρωτοπόροι στη βαθμολογία έως τη Σαρδηνία, είχαν έναν αγώνα που θα θέλουν να ξεχάσουν. Το κακό ξεκίνησε ήδη από το shakedown -όταν χτύπησαν την ανάρτηση του Citroen C3 WRC– και συνεχίστηκε στον αγώνα. Πέραν του γεγονότος ότι άνοιγαν το δρόμο για τους επόμενους, χάνοντας χρόνο, έσπασαν την ανάρτηση του αυτοκινήτου μετά από σύγκρουση με βράχο και εγκατέλειψαν προσωρινά, την Παρασκευή. Το Σάββατο χτύπησαν ξανά την ανάρτηση, χάνοντας επιπλέον χρόνο. Το πρόβλημα του Tanak, καθώς και η εξαιρετική επίδοση στην Power Stage, όπου αν και πρώτοι μεταξύ των WRC στο δρόμο, σημείωσαν το δεύτερο χρόνο, τους διατήρησε σε απόσταση 4 βαθμών από την κορυφή της βαθμολογίας.

Power Stage

Μια ακόμη σημαντική εγκατάλειψη ήταν εκείνη των Jari Matti Latvala-Miika Anttila (Toyota Yaris WRC), οι οποίοι τούμπαραν την Παρασκευή ενώ προηγούνταν. Οι Φινλανδοί συνέχισαν όμως δύο ειδικές αργότερα, ένα πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης τους έστειλε λίγο εκτός δρόμου και σε ρόλο θεατή.

Μετά το συναρπαστικό Ράλι Σαρδηνίας, το WRC κάνει μικρό διάλειμμα. Η συνέχεια θα δοθεί στις 1-4 Αυγούστου, με το πιο θεαματικό ράλι της σεζόν, το Ράλι Φινλανδίας, γνωστό στους παλιότερους φίλους του θεσμού ως Ράλι των 1000 Λιμνών. Καθώς η διαφορά μεταξύ των 3 πρώτων είναι μόλις 7 βαθμοί (Tanak 150, Ogier 146, Neuville 143) οι επόμενοι αγώνες αναμένονται εξίσου συναρπαστικοί.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;