Δοκιμή Kia Picanto 1.0Τ-GDI X-Line 100 PS

Το Kia Picanto Χ-Line εκπλήσσει ευχάριστα με τις επιδόσεις και τον πλούσιο εξοπλισμό που διαθέτει, ενώ παράλληλα είναι και το μικρότερο crossover της Kia με αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

Παραφράζοντας κάποιος τη γνωστή φράση θα μπορούσε εύκολα να πει πως και τα μικρά αυτοκίνητα πόλης έχουν ψυχή, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για το νέο Kia Picanto XLine με τον κινητήρα τούρμπο των 1.000 κ.εκ. Μπορεί να προορίζεται κυρίως για αστικές μετακινήσεις, όμως προσφέρει άνεση, επιδόσεις και τεχνολογία που δύσκολα συναντάμε σε αυτή την κατηγορία, ενώ παράλληλα δεν θα πει όχι σε ήπιες αποδράσεις.

Χωρίς να έχει προκλητική εμφάνιση, ξεχωρίζει εξωτερικά από τις απλές εκδόσεις με την επανασχεδιασμένη μάσκα, τη διπλή απόληξη εξάτμισης και τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Ακόμα πιο εντυπωσιακός είναι ο σχεδιασμός στο εσωτερικό, καθώς δανείζεται αρκετά στοιχεία από μοντέλα μεγαλύτερης κατηγορίας της Kia. Στο κέντρο ξεχωρίζει το σύστημα infotainment με την οθόνη αφής των 7 ιντσών που προσφέρει πρόσβαση σε συστήματα πληροφοριών και συνδεσιμότητας καθώς και δυνατότητα σύνδεσης με Smartphone μέσω Apple Car Play και Android Auto, ενώ οι πινελιές με χρώμα Lime ενισχύουν τον νεανικό του χαρακτήρα.

Επίσης η κάμερα οπισθοπορείας αποδεικνύεται ιδιαίτερα πρακτική για καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη και η ηλεκτρικά ανοιγόμενη ηλιοροφή έρχεται να προστεθεί στον πλούσιο εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Οι επιδόσεις του Kia Picanto XLine με τον 1.000άρι κινητήρα τούρμπο των 100 ίππων είναι εντυπωσιακές, καθώς για επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ. χρειάζεται μόλις 10,1 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα. Αν και πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πόλης, το πλαίσιο και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης ξαφνιάζουν ευχάριστα τον οδηγό. Μεταφέρει με άνεση τέσσερις επιβάτες και ο χώρος των αποσκευών, που φτάνει τα 255 λίτρα, είναι κορυφαίος για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Η έκδοση Χ-Line προσφέρεται και με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.200 κ.εκ., που αποδίδει 82 ίππους. Στην ουσία πρόκειται για το μικρότερο crossover της Kia, προσφέροντας αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερο πλάτος και μήκος σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, ενισχύοντας έτσι τον «περιπετειώδη» χαρακτήρα του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;