Συνεπές με την παράδοση

Ήταν ένα γνήσιο – τηρουμένων των αναλογιών – Ακρόπολις. Εμβληματικό, ανηλεές, εξουθενωτικό, σκληρό, ακραία βάναυσο συχνά για μηχανές κυρίως και κατόπιν για ανθρώπους. Αν είχε και συναγωνισμό…

Είναι προφανές ότι, κατά γενική ομολογία, το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις έκανε ένα βήμα εμπρός. Και μιλάμε για αίσθηση. Γιατί αν γίνουμε λεπτολόγοι, θα χρειαστεί μεγάλη ανάλυση και η ανάλυση θα απαιτήσει αντίλογο και συχνά ο αντίλογος φέρνει εσωστρέφεια.

Ας μείνουμε λοιπόν στο ότι φέτος ήταν ένα Ακρόπολις που, αν είχε 3-4 πρωτοκλασάτα ονόματα, θα έκανε ακόμα μεγαλύτερο «θόρυβο» γενικότερα. Κυρίως δε για τους θεατές, που ήταν περισσότεροι από κάθε άλλη χρονιά – επί ευρωπαϊκού φορμά – και οι οποίοι δυστυχώς δεν αποζημιώθηκαν από αυτά που είδαν…

Σίγουρα πάντως το Ακρόπολις, ανεξάρτητα από τον θεσμό που προσμετρά, Παγκόσμιο ή Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, έχει «μέσα» του το DNA ενός από τους πλέον τεχνικά απαιτητικούς αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στον κόσμο. Και δύσκολους.

Τα λόγια του φετινού νικητή είναι ενδεικτικά! Έχοντας μόλις προσθέσει το όνομά του στην ένδοξη λίστα των νικητών του Ράλλυ Ακρόπολις, ο Bruno Magalhaes δεν είχε καμία αμφιβολία για τη σημασία του επιτεύγματός του: «Καμιά φορά, στη ζωή, τα όνειρά μας γίνονται πραγματικότητα. Το να κερδίζεις ένα Ράλλυ σαν το Ακρόπολις, να βάζεις το όνομά σου στη λίστα των νικητών του, είναι κάτι αληθινά σπουδαίο», είπε ο 37χρονος, ο οποίος λίγες στιγμές νωρίτερα είχε ανέβει στο κορυφαίο σκαλί του βάθρου του Ράλλυ Ακρόπολις 2018.

Για την ιστορία, νικητές αναδείχθηκαν οι Πορτογάλοι Hugo και Bruno Magalhaes και ακολούθησαν ο τετράκις πρωταθλητής Ουγγαρίας Norbert Herczig στη μόλις πρώτη του εμφάνιση στην Ελλάδα και ο 24χρονος Πολωνός Hubert Ptaszek. Όλοι τους με Skoda Fabia R5! To Ράλλυ Ακρόπολις ήταν παράλληλα και ο τρίτος φετινός γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Τους βαθμούς της νίκης πήραν οι Γιώργος Κεχαγιάς και Βασίλης Μπασιούκας με Mitsubishi Lancer Evo.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;