Ford Focus ST Wagon με έως 280 ίππους

H Ford αποκάλυψε και επισήμως το νέο Focus ST Wagon, που όπως είναι προφανές και από το όνομά του, αποτελεί την στέισον βάγκον έκδοση του hot hatch.

Το ότι η Ford θα κατασκεύαζε και στέισον βάγκον έκδοση του Focus ST ήταν γνωστό. Το είχε ήδη ανακοινώσει με την παρουσίαση της πεντάθυρης έκδοσης. Μόνο που μέχρι σήμερα δεν είχαμε δει τη συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου σε επίσημες εικόνες.

Πλέον, η Ford έδωσε στη δημοσιότητα τις εικόνες του Ford Focus ST Wagon και όπως ήταν φυσικό έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο πιστό στην σχεδίαση και τον χαρακτήρα της πεντάθυρης έκδοσης, το οποίο διαφοροποιείται φυσικά στο πίσω μέρος.

Το Ford Focus ST Wagon δεν έχει διαφορές μηχανικά σε σχέση με το πεντάθυρο μοντέλο. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, είτε με τον 2.3. λτ. βενζινοκινητήρα EcoBoost, είτε με τον 2.0 λτ. πετρελαιοκινητήρα EcoBlue. Ο EcoBoost κινητήρας βενζίνης των 2.3 λίτρων αποδίδει 280 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 420 Nm ροπής από τις 3.000 έως και τις 4.000 σ.α.λ. Από την άλλη, ο 2.0 λτ. πετρελαιοκινητήρας του νέου Ford Focus ST τεχνολογίας EcoBlue, αποδίδει 190 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 400 Nm από τις 2.000 έως και τις 3.000 σ.α.λ. (από αυτά τα 360 Nm είναι διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ.). Πάντως, τιμές επιδόσεων δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα από τη μάρκα, αν και λογικά θα υπάρχει μικρή απόκλιση στην επιτάχυνση από στάση κυρίως.

Και το νέο Ford Focus ST Wagon θα εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο εφτά σχέσεων. Και σε αυτό, η μετάδοση της ισχύς στο δρόμο γίνεται από τους εμπρός τροχούς μέσω διαφορικού τεχνολογίας eLSD (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης) της Borg Warner. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προφίλ οδήγησης Slippery/Wet, Normal, Sport και Track ( στα μοντέλα που εφοδιάζονται με το Performance Pack).

Το εσωτερικό είναι πιστό… αντίγραφο της πεντάθυρης έκδοσης. Ο πίνακας οργάνων είναι εμπνευσμένος από το Ford GT, τα εμπρός καθίσματα είναι της Recaro, η λαβή του επιλογέα ταχυτήτων είναι από αλουμίνιο, το τιμόνι είναι σπορ με επίπεδο κάτω μέρος, ενώ το σύστημα πολυμέσων είναι το SYNC3 με οθόνη αφής 8 ιντσών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;